Εντυπωσιακά καλές είναι οι επιδόσεις της βερολινέζικης Momox, η οποία το 2015 εμφάνισε αύξηση πωλήσεων κατά 50% στα 120 εκατ. ευρώ, έναντι 80 εκατ. ευρώ το 2014 (Momox: Πωλήσεις 80 εκατ. ευρώ για το 2014 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων). Ταυτόχρονα η κερδοφορία υπερδιπλασιάστηκε σε όλους τους τομείς.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το 20% του τζίρου της παραπάνω διαδικτυακής πλατφόρμας μεταπώλησης μεταχειρισμένων αντικειμένων πραγματοποιήθηκε εκτός Γερμανίας ήτοι στις αγορές της Αυστρίας, της Γαλλίας και της Μ. Βρετανίας.
Το επιχειρηματικό μοντέλο του Re-Commerce, σάς το είχα παρουσιάσει εκτενέστερα εδώ.
Σχετικά άρθρα:
- Momox: Πωλήσεις 80 εκατ. ευρώ για το 2014 με την μεταπώληση μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Re-Commerce: Το κοινωνικό επιχειρείν μεταχειρισμένων αντικειμένων
- Foodsharing: Δωρεάν τρόφιμα από ανθρώπους…για ανθρώπους
- Threadflip: Re-Commerce..με μεταχειρισμένα ρούχα!
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: Business Models, e-commerce, Recommerce
Απάντηση