Zooplus: Αύξηση της συνολικής απόδοσης κατά 30% στα 742 εκατ. ευρώ

Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, δημοσιοποίησε πρόσφατα τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2015 (αρχείο PDF). Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, η συνολική απόδοση της Zooplus ανήλθε στα 742 εκατ. ευρώ (πωλήσεις: 711 εκατ. ευρώ, + άλλα έσοδα εκμετάλλευσης: 31 εκατ. ευρώ), παρουσιάζοντας αύξηση +30% σε σχέση με το 2014.

Zooplus-Sales-2000-2016Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση του ποσοστού των επαναγοραστών κατά 34% σε 94% το 2015. Ενώ το 80% των εσόδων προέρχεται από την πώληση τροφών. Για το 2016, η Zooplus εκτιμά ότι η συνολική απόδοση της θα ανέλθει στα 900 εκατ. ευρώ.

Στον αντίποδα, ο κυρίαρχος παίκτης στην αγορά των κατοικίδιων στην Ευρώπη, η Fressnapf, εμφάνισε μεικτές πωλήσεις ύψους 1,8 δισ. ευρώ. Από αυτές, μονάχα 51 εκατ. ευρώ αφορούν διαδικτυακές πωλήσεις.

Πριν έναν χρόνο ακριβώς, σας είχαμε ενημερώσει για την έλευση της Zooplus στην ελληνική αγορά. Η ίδια, όπως έγινε γνωστό μέσω της ιστοσελίδας της, αυτή τη στιγμή αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece (f/m) με έδρα την Γένοβα της Ιταλίας.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: