Συνδρομητική υπηρεσία: Η Adidas λάνσαρε την Avenue A

Η Adidas ανακοίνωσε το λανσάρισμα της συνδρομητικής υπηρεσίας της Avenue A αποκλειστικά για το γυναικείο καταναλωτικό κοινό, εισάγοντας παράλληλα μια νέα κουλτούρα καινοτομίας (Adidas Reinforces A New Culture Of Innovation With The Introduction Of Avenue A).

Adidas-AvenueΜέσω της παραπάνω συνδρομητικής υπηρεσίας, το κόστος της οποίας ανέρχεται στα 150 δολάρια ανά τρίμηνο, οι γυναίκες πελάτισσες θα λαμβάνουν κάθε τρίμηνο 3 -5 premium προϊόντα όπως αθλητικά παπούτσια (το πρώτο Bοx θα περιέχει το γυναικείο running παπούτσι Pureboost Χ), ενδύματα και αξεσουάρ, ενώ αυτά θα τα επιμελούνται διάφοροι “Fitness Αrtist”.

Η γνωστή γερμανική εταιρία αθλητικών ειδών αντιμετωπίζει έντονο ανταγωνισμό, τόσο από τους άλλους κατασκευαστές (Nike) όσο και από τους νέους παίκτες (Under Armour). Πέρυσι η Adidas εξαγόρασε την Runtastic (Η Adidas εξαγόρασε την Runtastic έναντι 220 εκατ. ευρώ). Όπως ήταν αναμενόμενο, η Under Armour δεν άργησε να ακολουθήσει (Can Under Armour’s Wearables Woo The Next Generation From Nike?) καθώς λάνσαρε την HealthBox, μια αντίστοιχη συσκευή ελέγχου σωματικής υγείας.

Σήμερα ανακοινώθηκε ότι η Adidas εμφάνισε αύξηση 16% στα έσοδα του 2015. Άραγε, ποια στρατηγική θα ακολουθήσει ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Adidas;

Το συνδρομητικό επιχειρηματικό μοντέλο του ηλεκτρονικού εμπορίου, σάς το είχα παρουσιάσει παλαιότερα εδώ.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Abo-Commerce, e-commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: