Η Media-Saturn ξεκινά το δικό της πρόγραμμα πιστότητας

Στο πλαίσιο της νέας της πελατοκεντρικής στρατηγικής (αρχείο PDF), η Media-Saturn ξεκινά το δικό της πρόγραμμα πιστότητας. Μέσω του “Media Markt Club” ο γερμανικός όμιλος στοχεύει σε πιο ικανοποιημένους πελάτες, γεγονός που στη συνέχεια θα τις επιφέρει περισσότερες πωλήσεις. Άλλωστε μέσω της νέας πελατειακής προσέγγισης, η Media-Saturn θέλει να μετατρέψει τους πελάτες της σε εταίρους, αναλαμβάνοντας τον ρόλο του «τακτικού» συνοδού αυτών στον ψηφιακό κόσμο.

Media-Markt-Club

Πηγή: Media-Saturn-Holding GmbH

Το πρόγραμμα πιστότητας θα ξεκινήσει αρχικά στη Γερμανία στις 18 Φεβρουαρίου, μονάχα για το δίκτυο διανομής της Media Markt και θα προσφέρει στα μέλη διάφορα προνόμια, όπως μεγαλύτερη προθεσμία στις επιστροφές που θα γίνονται πλέον εντός 28 ημερών αντί 14 ημερών, και επιλεγμένες υπηρεσίες καθώς και αποκλειστικές ενέργειες και events. Στόχος της Media-Saturn είναι η καθιέρωση του παραπάνω Club ως του μεγαλύτερου προγράμματος πιστότητας στο λιανεμπόριο και η εξάπλωσή του και στις άλλες ευρωπαϊκές χώρες, όπου αυτή δραστηριοποιείται. Παράλληλα, σχεδιάζεται και ένα πρόγραμμα πιστότητας και για το δίκτυο της Saturn.

Έµφαση στην κατανόηση των απαιτήσεων του πελάτη

Μέσω του νέου προγράμματος πιστότητας, η Media-Saturn στοχεύει στην καλύτερη κατανόηση των εξατομικευμένων απαιτήσεων και προσδοκιών των πελατών της. Παράλληλα, στα πλαίσια της πολυκαναλικής στρατηγικής της, τα επιτόπου φυσικά καταστήματα αποκτούν κυρίαρχο ρόλο στη σύσφιξη των πελατειακών σχέσεων.

Φυσικά, μέσω των παραπάνω ενεργειών, η Media-Saturn αποκτά ολοένα και ποιοτικότερα δεδομένα των πελατών της, τόσο μέσω των διαδικτυακών αγορών όσο και αυτών των Offline. Αυτό με τη σειρά του επιτρέπει την ολοκληρωμένη διαμόρφωση εξατομικευμένων προσφορών, προσανατολιζόμενες στο προφίλ και το customer jοurney των «ετερογενών» πελατών της.

Media-Markt-Club

Πηγή: Media-Saturn-Holding GmbH

Ψηφιοποίηση των αποδείξεων

Επιπλέον, η Media-Saturn εισάγει και την υπηρεσία “paperless life”. Ειδικότερα και μέσω της κινητής εφαρμογής της, τα μέλη-πελάτες της μπορούν να καταθέσουν και να διαχειριστούν σε ηλεκτρονική μορφή όλα τα στοιχεία – αποδείξεις και εγγυήσεις των αγορών τους (βλέπε επίσης τις αντίστοιχες υπηρεσίες των 4 νεοφυών επιχειρήσων της Spacelab, του επιχειρηματικού επιταχυντή της Media-Saturn).

Με την παραπάνω στρατηγική, η Media-Saturn θέλει να επανατοποθετηθεί στρατηγικά στην αγορά της, με νέες «Προτάσεις Αξίας», έναντι του ανταγωνισμού της Amazon (βλέπε Στρατηγική τοποθέτησης επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου). Το πόσο επιτυχημένη θα είναι τελικά αυτή, θα αποδειχθεί στο άμεσο μέλλον.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Marketing, Location Based Services, Multichannel Commerce

Ετικέτες: , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: