Spryker: Ένα νέο είδος πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου

Λαµβάνοντας υπόψη τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά του ηλεκτρονικού επιχειρείν, η πίεση από τους ανταγωνιστές για καινοτομίες είναι συνεχής και ως εκ τούτου, το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο θα πρέπει να είναι αυτό που θα καθορίζει την επιλογή του πληροφοριακού συστήματος και όχι το αντίθετο. Ιδίως οι φιλόδοξες –Data Driven και γοργά αναπτυσσόμενες επιχειρήσεις, χρειάζονται εναλλακτικές (εξατομικευμένες) λύσεις και ευέλικτα πληροφορικά συστήματα ηλεκτρονικού εμπορίου, για να πειραματιστούν (βλέπε το παράδειγμα της Zalando και της About you).

Spryker

Ένα τέτοιο νέο είδος πληροφοριακό σύστημα ηλεκτρονικού εμπορίου έχει αναπτύξει η γερμανική Spryker. Η συγκεκριμένη εταιρεία ιδρύθηκε στα τέλη του 2014 από τον Alexander Graf και την Project A Ventures και έχει ήδη προκαλέσει τεράστιο ενδιαφέρον στις γερμανόφωνες αλλά και στις διεθνείς αγορές.

Αυτή δεν προσφέρει ένα μονολιθικό προϊόν, αλλά ένα αρθρωτό πλαίσιο λογισμικού, που απευθύνεται «από τεχνικούς για τεχνικούς» και με το οποίο είναι εφικτό το στήσιμο εξατομικευμένων επιχειρηματικών μοντέλων, τα οποία αναπτύσσονται παράλληλα µε ταχύ ρυθμό.

Spryker-Components

Το Ε-Cοmmerce Framewοrk της Spryker απευθύνεται σε πρωτοπόρους διαδικτυακούς εμπόρους – Gategory Leaders με έμφαση σε αυτούς που πραγματοποιούν τζίρο τουλάχιστον πάνω από 5-10 εκατ. ευρώ καθώς και σε μεγάλους ομίλους. Άλλωστε η εμπορική πολιτική της (ετήσιο κόστος άδειας χρήσης λογισμικού 100.000 ευρώ) δείχνει ξεκάθαρα σε ποιους πελάτες αυτή απευθύνεται.

Μάλιστα, αίσθηση προκάλεσε το γεγονός ότι αυτή ανέλαβε πρόσφατα ένα από τα μεγαλύτερα Project ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελβετία, το στήσιμο της πλατφόρμας Siroop (την υλοποίηση ανέλαβε η Votum). Ενδιαφέρον έχει η υπόθεση καθώς πρόκειται για μια κοινοπραξία δύο ελβετικών κολοσσών, αυτής της Coop (μια εκ των δύο μεγαλύτερων αλυσίδων σουπερμάρκετ) και της Swisscom.

Η Spryker έκλεισε τον περασμένο Μάιο τον πρώτο γύρο χρηματοδότησης, με κύριο χρηματοδότη την Cherry Ventures. Το εάν η εξειδικευμένη τεχνολογική λύση της Spryker τηρήσει τις υποσχέσεις της, αυτό θα κριθεί από τους εύπορους πελάτες της.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Shoptech

Ετικέτες:, , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: