Spark: Το αυτοκόλλητο που θέλει να αντικαταστήσει το Dash Button με μια προσιτή λύση

Η Amazon με το Dash Buttοn (Amazon Dash Button: Ήρθε το «μαγικό κουμπί» για την παραγγελία επώνυμων ειδών νοικοκυριού) αλλά και η Hiku με μια αντίστοιχη συσκευή (Hiku: Η ανταγωνιστική συσκευή Dash, απελευθερωμένη από τα δεσμά της Amazon), μας έδειξαν πόσο εύκολη υπόθεση είναι ο ανεφοδιασμός καταναλωτικών αγαθών μέσω ενός κλικ.

Μια ανταγωνιστική υπηρεσία παρουσίασε πρόσφατα η γερμανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου E-Matters με το αυτοκόλλητο της ονόματι Spark. Το συγκεκριμένο αυτοκόλλητο έχει το προτέρημα ότι έχει τη μορφή ενός απλού QR κωδικού (Quick Response Code – Πότε αποδίδουν οι κώδικες QR;), ενώ το σύστημά του είναι ανοικτό και ως εκ τούτου έχει πλήρως τη δυνατότητα να καθορίσει τις εκάστοτε παραμέτρους. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι πρόκειται για μια προσιτή – χαμηλού κόστους λύση, η οποία μπορεί να χρησιμοποιηθεί από οποιονδήποτε διαδικτυακό έμπορο, κατασκευαστή ή Brand.

Spark_e-matters_StickerΣτον αντίποδα, ο πελάτης εφόσον σκανάρει με το κινητό του τον κωδικό του αυτοκόλλητου, μπορεί αναλόγως με τις προτιμήσεις του, να θέσει τόσο την ποσότητα και το είδος του προϊόντος όσο και την αποστολή – παράδοσή του, και, εφόσον αυτό είναι αναγκαίο, να αυτοματοποιήσει τον ανεφοδιασμό αυτού. Βέβαια, τις παραπάνω ρυθμίσεις μπορεί να εκτελέσει προς ευκολία του Β2Β ή B2C πελάτη, ο ίδιος ο διαδικτυακός έμπορος, κατασκευαστής ή brand, ενώ οι παραπάνω μπορούν να εμπλουτίσουν το αυτοκόλλητο και με άλλες λειτουργίες όπως προϊοντικές πληροφορίες, πληροφορίες σχετικά με την υπηρεσία, τις οδηγίες χρήσης του κατασκευαστή, πληροφορίες σχετικά με ανταλλακτικά, διαγωνισμούς ή ακόμα και την πορεία παρακολούθησης της παραγγελίας.

Spark_e-matters_Scan

Με δεδομένη, όμως, την ανερχόμενη σύγκλιση του ηλεκτρονικού εμπορίου με τις νέες συνδεδεμένες έξυπνες συσκευές, αναπτύσσονται νέες αυτοματοποιημένες υπηρεσίες. Έτσι για παράδειγμα μέσω της υπηρεσίας ανεφοδιασμού Amazon Dash Replenishment Service, η ίδια η κανάτα της Brita μπορεί να παραγγείλει, από μόνη της, το ανταλλακτικό φίλτρο της. Τι σημαίνουν τα παραπάνω; Απλά ότι στο μέλλον, τόσο η λίστα αγορών όσο και οι διάφορες συνδρομητικές υπηρεσίες και τα αντίστοιχα συνδρομητικά επιχειρηματικά μοντέλα τους θα ανήκουν στο παρελθόν.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, e-commerce, Trends

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: