Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου οι καταναλωτές εστιάζουν το ενδιαφέρον τους κατά την επιλογή του ηλεκτρονικού καταστήματος, ιδιαίτερα στα παρακάτω τρία κριτήρια: τιμή, διαθεσιμότητα και εύρος προσφερόμενων προϊόντων. Μάλιστα, το κυριότερο κριτήριο για τους καταναλωτές για την επιλογή ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι η τιμή. Παράλληλα, πλήθος μηχανών αναζήτησης και μηχανών σύγκρισης τιμών, κατευθύνουν τους καταναλωτές στις προσφορές με τη χαμηλότερη τιμή.
Υπό αυτό το πρίσμα, δεν είναι τυχαίο το γεγονός ότι όλο και περισσότεροι διαδικτυακοί έμποροι με πρωταγωνιστή την Amazon, επιδιώκουν την ευθυγράμμιση της στρατηγικής τιμολόγησής τους, δηλαδή τη συνεχή αναθεώρηση των τιμών τους.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της metoda, η Amazon αναθεώρησε τον περασμένο μήνα πάνω από 3,3 εκατ. φορές τις τιμές της στην πλατφόρμα της Amazon.de. Ιδιαίτερα οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, τα ηλεκτρονικά καταναλωτικά αγαθά και τα προϊόντα ομορφιάς εμφάνισαν έντονες αυξομειώσεις στις τιμές αυτών. Το παράδειγμα της Amazon ακολουθούν και άλλοι διαδικτυακοί έμποροι στη Γερμανία όπως το online σουπερμάρκετ της DHL, το Allyouneed καθώς και το διαδικτυακό κατάστημα της Plus.de.
Στο παρελθόν σάς είχα αναλύσει την πρακτική της δυναμικής τιμολόγησης (η παγίδα της δυναμικής τιμολόγησης).
Σχετικά άρθρα:
- Η παγίδα της δυναμικής τιμολόγησης
- Στρατηγική τοποθέτησης επιχειρήσεων Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Το δίλημμα διαφάνειας του διαδικτύου
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, Studies, Trends
Απάντηση