Στο πλαίσιο του Capital Markets Day που έγινε προχθές στο Βερολίνο, η Zalando εξήγγειλε μεταξύ άλλων και το λανσάρισμα της υπηρεσίας “Fulfilment by Zalando”. Αυτή ταιριάζει απόλυτα με τη νέα στρατηγική ανάπτυξης της πλατφόρμας της (Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 33,6% στα 2,96 δισ. ευρώ), ενώ φαίνεται ότι αυτή αντιγράφει τη στρατηγική της Amazon.
Άλλωστε, η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών και καινοτομιών στον τομέα των logistics κρίνονται απαραίτητες για την επίτευξη του παρακάτω στόχου της:
“To become the best Fulfilment Partner for Fashion in Europe“.
Όπως είχα αναφέρει και στο παρελθόν, η ανάπτυξη της εφοδιαστικής αλυσίδας, δεν προωθείται από τις επιχειρήσεις του ταχυδρομικού κλάδου αλλά από τις διάφορες επιχειρήσεις του ηλεκτρονικού εμπορίου όπως την Amazοn, την Zalandο και την Alibaba. Πρόσφατα η Zalando άνοιξε το πρώτο της κέντρο logistics εκτός Γερμανίας (Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία). Η λειτουργία του παραπάνω πιλοτικού έργου αποτελεί και τον προάγγελο του στησίματος ενός ευρωπαϊκού δικτύου logistics.
Ένα από τα κορυφαία θέματα που έχουν μπει στην ατζέντα της Zalando είναι και η επίτευξη της άμεσης παράδοσης (Fast Delivery) των παραγγελιών που πραγματοποιούνται μέσω του ηλεκτρονικού της καταστήματος αλλά και της άμεσης επιστροφής αυτών, όπως διαφαίνεται από την σχετική παρουσίαση (αρχείο PDF).
Άραγε, θα τα καταφέρει αυτή να ενθουσιάσει τους πελάτες της (καταναλωτές, brands και καταστήματα) με τις νέες υπηρεσίες της;
Σχετικά άρθρα:
- Zalando: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 33,6% στα 2,96 δισ. ευρώ
- Η Zalando αγοράζει την Nugg.ad με στόχο την προώθηση των διαφημιστικών υπηρεσιών της
- Η Zalando ανοίγει ένα νέο κέντρο logistics στην Ιταλία
- Η Zalando και οι πρωτοβουλίες της στο κινητό επιχειρείν
- Zalando: Τα 3 δισ. ευρώ θα αγγίξουν φέτος οι πωλήσεις της
- Zalando: Ανέπτυξε το καινοτόμο επιχειρηματικό μοντέλο με βάση τις ανάγκες των πελατών της
- Η Zalando λάνσαρε την πλατφόρμα της «Style in Real Life» με μοντέλα της διπλανής πόρτας
- Η Zalando λάνσαρε και επίσημα την υπηρεσία της επιμελημένων προτάσεων Zalon
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Η Zalando προτίθεται να ταρακουνήσει και την διαφημιστική αγορά
- Η Zalando και η μελλοντική στρατηγική της
- Zalando: Αύξηση πωλήσεων 26% το 2014 και εμφάνιση κερδών σε επίπεδο ομίλου
- Η Zalando λάνσαρε υπηρεσία επιμελημένων προτάσεων
- Zalando: Μέσω της σημερινής δημόσιας εγγραφή της θα αντλήσει τουλάχιστον 500 εκατ. ευρώ
- Zalando: Τα κυριότερα δεδομένα πριν τη δημόσια εγγραφή της
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2014 άγγιξαν τα 1,047 δισ. ευρώ
- Πόσο μεγάλη είναι πραγματικά η Zalando;
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- eShopper Index 2014: H Zalando κατέχει τα αριστεία στην βιωματική εμπειρία των πελατών του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Zalando: Οι καθαρές πωλήσεις της για το πρώτο εξάμηνο του 2013 άγγιξαν τα 809 εκατ. ευρώ
- Zalando: Η Rocket Internet μεταβιβάζει τις μετοχές στην Kinnevik, ενώ ο Anders Holch Povlsen εμφανίζεται ως νέος επενδυτής
- Zalando: Η Kinnevik αύξησε σε 38% το ποσοστό συμμετοχής της
- Zalando: Το υψηλό ποσοστό επιστροφών είναι μέρος του επιχειρηματικού μοντέλου μας
- Ο μυστικός φάκελος των αδερφών Samwer
- Zalando: Αύξηση των καθαρών πωλήσεων κατά 125% στα 1,15 δισ. ευρώ
- Zalando: Το συνολικό ποσοστό επιστροφών ανέρχεται στο 50%
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 471 εκατ. ευρώ για το πρώτο εξάμηνο 2012
- Zalando: Χρηματοδοτούμε αποκλειστικά μόνο μετρήσιμες ενέργειες μάρκετινγκ
- Zalando και το νέο πληροφοριακό σύστημα αυτής ZEOS
- Zalando: Καθαρές πωλήσεις ύψους 510 εκατ. ευρώ για το 2011
- Zalando: Δημοσίευση επίσημων στοιχείων
- eShoes: H Zalando κάνει τζίρο αξίας 100 εκατ. ευρώ τον μήνα
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Logistics
Απάντηση