Η DHL εγκαθιστά στην Αθήνα τις πρώτες θυρίδες παραλαβής SwipBox σε επιλεγμένα καταστήματα του δικτύου της Shell

Σύμφωνα με το BusinessNews, η DHL εγκαθιστά στην Αθήνα τις πρώτες αυτοματοποιημένες θυρίδες παραλαβής SwipBox σε επιλεγμένα καταστήματα του δικτύου της Shell. Μέσω της νέας υπηρεσίας, οι διαδικτυακοί χρήστες θα έχουν τη δυνατότητα να παραλάβουν τις παραγγελίες που διαχειρίζεται η DHL στις παραπάνω θυρίδες. Αυτές βρίσκονται προς το παρόν σε σε τρία πρατήρια Shell στην Αθήνα. Η παραλαβή γίνεται με τη χρήση ενός μοναδικού κωδικού που λαμβάνει ο πελάτης με SMS, εισάγοντας τον κωδικό τους στο αντίστοιχο μηχάνημα.

swipbox dhl

Πηγή: DHL Express Sverige

Το SwipBox είναι σύστημα θυρίδων, το οποίο έχει αναπτύξει η δανέζικη SwipBox. Μάλιστα, η παραπάνω υπηρεσία είναι σχεδόν πανομοιότυπη με αυτήν των (κίτρινων) θυρίδων Packstation της DHL με μια μόνο διαφορά. Οι συγκεκριμένες θυρίδες μπορούν να χρησιμοποιηθούν από όλους τους παρόχους ταχυδρομικών υπηρεσιών. Στη Δανία η υπηρεσία της SwipBox χρησιμοποιείται από την TNT Express, την Bring (θυγατρική των νορβηγικών ταχυδρομείων) και την DHL Express. Σύμφωνα με την SwipBox, η ίδια έχει στήσει περίπου 401 συστήματα θυρίδων σε όλη τη Δανία.

Τη διεθνοποίηση της υπηρεσίας SwipBox σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες έχει αναλάβει η DHL. Πέραν της ελληνικής αγοράς, η DHL έχει στήσει SwipBox στην Σουηδία και στην Πολωνία. Η παραπάνω στρατηγική συνεργασία αφορά το στήσιμο Co-Branding θυρίδων, οι οποίες δέχονται αποκλειστικά και μόνο αποστολές που εκτελούνται με την DHL.

Βέβαια, οι (κίτρινες) θυρίδες της DHL, της SwipBox και της SpeedyShop, τα Lockers της Amazon και τα υπέρ ψυγεία της Waitrose δεν μπορούν να «απορροφήσουν» απεριόριστο αριθμό παραγγελιών αλλά και όλων των ειδών μεγεθών δέματα. Επιπλέον, δεν λύνουν το πραγματικό πρόβλημα ήτοι ότι τα δέματα παραδίδονται όταν οι πελάτες συνήθως δεν βρίσκονται στην οικία τους.

Η DHL επιδιώκει τη στρατηγική αναδιάρθρωση των υφισταμένων δυνατοτήτων παράδοσης, με τέτοιο τρόπο έτσι ώστε η παράδοση να γίνεται βάση των επιθυμιών του πελάτη. Μετά τις κίτρινες θυρίδες της (Packstation), τις ιδιόκτητες «προσωπικές» θυρίδες της αλλά και την υπηρεσία της PaketButler, η DHL ξεκίνησε πέρυσι στη Γερμανία και την πιλοτική εμπορική διάθεση των «προσωπικών» θυρίδων της για πολυκατοικίες.

Πρόσφατα σας είχα παρουσιάσει τις πιθανές στρατηγικές λύσεις για αξιόπιστη παράδοση στο «τελευταίο μίλι».

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Logistics, Trends

Ετικέτες:, , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: