Η Tesco δοκιμάζει την υπηρεσία IFTTT

Η αγγλική αλυσίδα σούπερ μάρκετ Tesco, η οποία φημίζεται για την ανάπτυξη καινοτόμων προϊόντων και υπηρεσιών, ανέπτυξε μια ενδιαφέρον και συνάμα εντυπωσιακή εφαρμογή που επιτρέπει στους πελάτες της να εκτελούν, απλές εργασίες αυτοματισμού αγορών μέσω της υπηρεσίας IFTTT. Το IFTTT προέρχεται από τη φράση «IF This, Then That» (=αν [συμβεί] «αυτό», τότε [κάνε] «εκείνο») και είναι μία από τις πιο ενδιαφέρουσες εφαρμογές αυτοματοποίησης (Αυτόματες Δημοσιεύσεις στα Social Media με το IFTTT).

ifttt_tescoΕιδικότερα, η εφαρμογή της Tesco εκτελεί τις “συνταγές” που έχει προ-δηλώσει ο χρήστης, όπως την προσθήκη γάλακτος στο καλάθι αγορών για κάποια συγκεκριμένη μέρα και την αγορά ενός προϊόντος εφόσον η τιμή του πέσει κάτω από ένα συγκεκριμένο επίπεδο. Βέβαια, οι χρήστες μπορούν να σχεδιάσουν και τις δικές τους λύσεις, αρκεί να έχουν δημιουργήσει ένα δωρεάν λογαριασμό.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, M-Commerce, On-Demand Commerce, Trends

Ετικέτες:, ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: