Λαµβάνοντας υπόψη τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η πίεση από τους ανταγωνιστές για καινοτομίες στο χώρο της μόδας είναι συνεχής και ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη ότι μετά την Zalandο και η ASOS αναζητά τα «World’s Most Innovative Fashion Technology Start-ups».
Η ASOS υλοποιεί τον επιχειρηματικό επιταχυντή σε συνεργασία με το Wayra UK, το πρόγραμμα του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού Telefonica. Ο εξειδικευμένος επιχειρηματικός επιταχυντής της ASOS, με έδρα το Λονδίνο, θα στηρίξει νεοφυείς επιχειρήσεις του κλάδου μόδας, προσφέροντας ένα αξιόλογο πρόγραμμα συμβουλευτικής καθοδήγησης διάρκειας 8 μηνών.
Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι η ASOS σκοπεύει στην επανενεργοποίηση της ASOS Ventures, για την οποία δεν υπάρχουν πληροφορίες, παρά μονάχα ότι αυτή επένδυσε (αρχεί PDF) στην Trillenium.
Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2014/2015, οι πωλήσεις της ASOS ανήλθαν στα 1,150 εκατ. αγγλικές λίρες (περίπου 1,57 δισ. ευρώ) παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2013/2014.
Σχετικά άρθρα:
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 18% για την οικονομική χρήση 2014/2015 στα 1,57 δισ. ευρώ
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 27% για την οικονομική χρήση 2013/2014 στα 1,23 δισ. ευρώ
- ASOS: Πωλήσεις 902 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2012/2013
- Η ASOS τεστάρει δοκιμαστήρια σε φυσικά σημεία παράδοσης δεμάτων
- ASOS: Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω της υπηρεσίας Google Helpouts
- H Amazon φλερτάρει με την Asos
Categories: e-commerce, E-Fashion, E-Ventures
Απάντηση