Η Asοs αναζητά καινοτομίες στο χώρο της μόδας

Λαµβάνοντας υπόψη τον έντονο ανταγωνισμό που επικρατεί στην αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, η πίεση από τους ανταγωνιστές για καινοτομίες στο χώρο της μόδας είναι συνεχής και ως εκ τούτου, δεν αποτελεί έκπληξη ότι μετά την Zalandο και η ASOS αναζητά τα «World’s Most Innovative Fashion Technology Start-ups».

wayra.uk_asosΗ ASOS υλοποιεί τον επιχειρηματικό επιταχυντή σε συνεργασία με το Wayra UK, το πρόγραμμα του τηλεπικοινωνιακού κολοσσού Telefonica. Ο εξειδικευμένος επιχειρηματικός επιταχυντής της ASOS, με έδρα το Λονδίνο, θα στηρίξει νεοφυείς επιχειρήσεις του κλάδου μόδας, προσφέροντας ένα αξιόλογο πρόγραμμα συμβουλευτικής καθοδήγησης διάρκειας 8 μηνών.

Από τα παραπάνω διαφαίνεται ότι η ASOS σκοπεύει στην επανενεργοποίηση της ASOS Ventures, για την οποία δεν υπάρχουν πληροφορίες, παρά μονάχα ότι αυτή επένδυσε (αρχεί PDF) στην Trillenium.

trilleniumΣύμφωνα με τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του 2014/2015, οι πωλήσεις της ASOS ανήλθαν στα 1,150 εκατ. αγγλικές λίρες (περίπου 1,57 δισ. ευρώ) παρουσιάζοντας αύξηση 18% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2013/2014.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, E-Ventures

Tags: , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: