Η νεοφυής Freeletics, η οποία ιδρύθηκε μόλις πριν τρία χρόνια, προσφέροντας αρχικώς προγράμματα άθλησης, έδωσε στα πλαίσια του NOAH Conference περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με την πορεία των εργασιών της και τις διεθνείς φιλοδοξίες της. Ειδικότερα, σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο αυτής, Daniel Sobhani, οι συνολικές πωλήσεις της κερδοφόρας Freeletics ανήλθαν στα 16 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 300% σε σχέση με το 2014.
Από πέρυσι, η Freeletics δραστηριοποιείται και με το εμπόριο αθλητικών ειδών, ενώ το οικοσύστημα υπηρεσιών της εμπλουτίστηκε πρόσφατα και με προγράμματα διατροφής.
Η Freeletics εφαρμόζει εξαιρετικά το Content Marketing, ενώ παράλληλα αποτελεί ένα πολύ καλό παράδειγμα δημιουργίας νέων οικοσυστημάτων (Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;), γύρω από ένα προϊόν, με στόχο τη δημιουργία νέων πελατοκεντρικών «Προτάσεων Αξίας».
Σχετικά άρθρα:
- Παρουσίαση: Επισκόπηση τάσεων και εξελίξεων στην Αγορά του Ηλεκτρονικού Εμπορίου
- Με ποιον τρόπο το Contextual Commerce θα αλλάξει το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Η Asics εξαγόρασε την εφαρμογή Runkeeper έναντι 85 εκατ. δολαρίων
- Η Adidas εξαγόρασε την Runtastic έναντι 220 εκατ. ευρώ
Categories: e-commerce, M-Commerce
Απάντηση