Zooplus: Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 1,12 δισ. ευρώ!

Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη, ανακοίνωσε τα προσωρινά οικονομικά αποτελέσματα (αρχείο PDF) για το 2016. Οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 908 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 28% σε σχέση με το 2015 (Zooplus: Αύξηση της συνολικής απόδοσης κατά 30% στα 742 εκατ. ευρώ), ενώ σύμφωνα με τις προβλέψεις της εταιρείας, οι πωλήσεις της φέτος θα ξεπεράσουν τα 1,12 δισ. ευρώ!

zooplus_sales-2010_2017Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στη σημαντική αύξηση των ενεργών πελατών της (από 4 εκατ. πελάτες στα τέλη του 2015 σε 4,8 εκατ. πελάτες στα τέλη του 2016). Ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι το 82% των εσόδων της προέρχεται από την πώληση τροφών.

Η Zooplus δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα (Η Zooplus επεκτείνεται και στην Ελλάδα).

Στο παρελθόν είχα αναφερθεί στους παράγοντες επιτυχίας της Zooplus, την εξειδίκευση και τη διεθνοποίηση. Ενώ παράλληλα είχα επισημάνει ότι μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου δεν υφίσταται μηχανισμός προστασίας της εγχώριας αγοράς.

Η Zooplus αποτελεί ένα από τα πιο χαρακτηριστικά παραδείγματα αποκλειστικά διαδικτυακών παικτών που ταρακουνούν τις «παραδοσιακές» αγορές  του συγκεκριμένου κλάδου.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: