Μια ακόμη ναυαρχίδα του παν-καναλικού εμπορίου, η γερμανική Butlers που προσφέρει οικιακά είδη και είδη διακόσμησης σπιτιού, κήρυξε την πτώχευση της. Τη σχετική απόφαση της πτώχευσης της εταιρείας ανακοίνωσε η ίδια η διοίκησή της. Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι παρά τον στρατηγικό επαναπροσανατολισμό της επιχείρησης και το υψηλό ποσοστό προϊόντων ιδιωτικού σήματος (περί το 90%), αυτή δεν κατάφερε τελικά να λυτρωθεί από τα βάρη του παραδοσιακού λιανεμπορίου, αλλά και από την «ακριβή» παν-καναλική στρατηγική της.
Σύμφωνα με την ίδια, η πτώχευση δεν επηρεάζει τη λειτουργία των καταστημάτων καθώς και τη λειτουργία του διαδικτυακού καταστήματός της.
Οι διαδικτυακές πωλήσεις της Butlers αντιπροσωπεύουν το 15 – 20% των συνολικών πωλήσεων ύψους 95 εκατ. ευρώ. Η γνωστή αλυσίδα προϊόντων οικιακού εξοπλισμού απαριθμεί περί τα 140 φυσικά σημεία πώλησης σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες (μεταξύ αυτών και στην Ελλάδα μέσω της εταιρείας Santana) και 1.000 εργαζόμενους σε ολόκληρη την Ευρώπη.
Όπως είχα αναφέρει στο παρελθόν, οι συνεχείς επενδύσεις για τη δημιουργία νέων φυσικών καταστημάτων, αλλά και μια απλή αλλαγή του επιχειρηματικού μοντέλου από το Offline κόσμο στον Οnline κόσμο δεν αρκούν για τη λύτρωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου (Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος).
Σχετικά άρθρα:
- Το ηλεκτρονικό επιχειρείν και η αποδιοργάνωση του παραδοσιακού λιανεμπορίου
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
- Οι πέντε μελλοντικές τάσεις του λιανεμπορίου
- Το μέλλον των πωλήσεων και οι «Καινο-δεινόσαυροι»
- Το ηλεκτρονικό εμπόριο και οι επιπτώσεις του στα εμπορικά κέντρα
- Showrooming: Οι καταναλωτές βλέπουν το μέλλον των καταστημάτων ως χώρους επίδειξης
- Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων
- Mutlichannel Commerce: Μύθος ή πραγματικότητα;
- Οι μελλοντικές ανησυχίες των διαχειριστών εμπορικών κέντρων
Categories: e-commerce, E-Furniture, Multichannel Commerce, Trends
Απάντηση