Mister Spex: Αύξηση 39% των ενοποιημένων πωλήσεων στα 79,6 εκατ. ευρώ για το 2015

Σημαντικά χαμηλότερα των προβλέψεων διαμορφώθηκε ο τζίρος της Mister Spex (Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα) για το έτος 2015. Σύμφωνα με τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις της παραπάνω χρήσεως (via excitingcommerce),  οι συνολικές πωλήσεις του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη στον κλάδο των οπτικών ειδών στην Ευρώπη ανήλθαν τελικά σε 79,6 εκατ. ευρώ και όχι σε 100 εκατ. ευρώ, όπως η ίδια είχε εκτιμήσει λανθασμένα. Η αύξηση της τάξεως 39% οφείλεται κυρίως στις εξαγορές τριών σκανδιναβικών ανταγωνιστριών εταιρειών (Lensstore – μετονομάστηκε πρόσφατα σε Mister Spex,  Loveyewear και Lensit),  συμβάλλοντας κατά 23% στο συνολικό τζίρο του ομίλου. Τα δε μετά από φόρους αποτελέσματα για τον Όμιλο ήταν ζημιές 7,6 εκατ. ευρώ.

mister-spexΗ Mister Spex δραστηριοποιείται σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Ισπανία, Μ. Βρετανία, Σουηδία, Νορβηγία και Φιλανδία) ενώ πέρυσι άνοιξε στο Βερολίνο και το πρώτο φυσικό κατάστημά της.

Στο παρελθόν, σάς είχα αναλύσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Mister Spex (Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce, Multichannel Commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: