Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24,3% στα 325 εκατ. ευρώ

Οι διαδικτυακές πωλήσεις (αρχείο PDF) της γερμανικής Douglas που είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη (1.700 καταστήματα σε 19 χώρες και τζίρο 2,7 δισ. ευρώ) ανήλθαν στα 325 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2015/2016, εμφανίζοντας αύξηση 24,3% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2014/2015. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Douglas αντιπροσωπεύουν το 12% των συνολικών πωλήσεων της.

Το μεγαλύτερο μέρος του παν-καναλικού τζίρου πραγματοποιείται στη Γερμανία (1,2 δισ. ευρώ) και δευτερευόντως στη Γαλλία (706 εκατ. ευρώ). Στη τρίτη θέση ακολουθούν οι αγορές της νοτιοδυτικής Ευρώπης (529 εκατ. ευρώ) και στην τέταρτη θέση οι αγορές της ανατολικής Ευρώπης (265 εκατ. ευρώ).

Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι μετά την εξαγορά της γαλλικής Nocibé το 2014, η Douglas ανακοίνωσε πρόσφατα και την εξαγορά (Douglas to become a leading perfumery chain in Spain by acquiring Bodybell) του ισπανικού ομίλου καλλυντικών Bodybell. Σημειώνω ότι η Bodybell αριθμεί 200 καταστήματα καλλυντικών στην Ισπανία, ενώ λειτουργεί και δύο ηλεκτρονικά καταστήματα. Μετά την παραπάνω εξαγορά, η Douglas λειτουργεί συνολικά 257 καταστήματα καλλυντικών στην Ισπανία. Ο γερμανικός κολοσσός δραστηριοποιείται στην ισπανική αγορά από τον Νοέμβριο του 1995.

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει (Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς) τους κυριότερους διαδικτυακούς παίκτες στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.

Σχετικά άρθρα:



Categories: E-Beauty, e-commerce

Tags: , , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.