Η Amazon βάζει οριστικό τέλος και στο ευρωπαϊκό Shopping Club BuyVIP

Μετά το κλείσιμο του αμερικανικού Shopping Club MyHabit (Η Amazon δίνει τέλος στο Shopping Club MyHabit) τον Μάιο του 2016, η Amazon βάζει οριστικό τέλος (Amazon cierra su tienda de ventas privadas BuyVip) και στο ευρωπαϊκό της Shopping Club BuyVIP στις 31 Μαΐου.

Υπενθυμίζω ότι η Amazon είχε εξαγοράσει την ισπανική BuyVIP τον Οκτώβριο του 2010 έναντι 70 εκατ. ευρώ. Όπως συνέβει και στην περίπτωση της MyHabit, η Amazon θα ενσωματώσει την BuyVIP στην Amazon Fashion, καθώς αυτή δεν κατάφερε να αντιμετωπίσει με επιτυχία τις προκλήσεις του συγκεκριμένου επιχειρηματικού μοντέλου.

Στη ευρωπαϊκή αγορά των Shopping Clubs/Flash Sales παρατηρείται συγκέντρωση της αγοράς όπου κυριαρχούν οι γαλλικές Vente-Privee (Vente-Privee: Αύξηση τζίρου κατά 50% το 2016 χάρη στις εξαγορές) και ShowroomPrive (ShowroomPrive: Εντυπωσιακή αύξηση καθαρών εσόδων κατά 27% στα 442,8 εκατ. ευρώ).

Με το παρόν και το μέλλον των Shopping Clubs αλλά και το μεγάλο πρόβλημα των -Mass Market- ηλεκτρονικών καταστημάτων και επιχειρηματικών μοντέλων, όπως αυτό των Deal Sites είχα ασχοληθεί εκτενέστερα σε άλλα άρθρα μου (η σχετικότητα και η παγίδα της προσέγγισης πολλαπλών κοινών-στόχος).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Shopping Clubs

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: