Η Walmart συνεχίζει τις επενδύσεις της στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο. Μετά την εξαγορά της Jet, της Shoebuy, της MooseJaw, της ModCloth και της Hayneedle, η Walmart πρόσφατα προχώρησε („Walmart to Acquire Bonobos and Appoint Andy Dunn to Oversee Exclusive Consumer Brands Offered Online“) και στην εξαγορά της Bonobos έναντι 310 εκατ. δολαρίων.
Η παραπάνω είδηση εξαγοράς της Bonobos από τη Walmart ξεσήκωσε θύελλα αντιδράσεων („Men’s Fashion Startup Bonobos Sells To Walmart; Consumers Revolt“), καθώς οι millennial πελάτες της εκφράζουν φόβο για δημιουργία τεράστιου πλήγματος στη φήμη και την υπόσταση της εταιρείας, εξαιτίας της προβληματικής φήμης της Walmart.
Το παραπάνω γεγονός δημιουργεί το ερώτημα για το τι ακριβώς βλέπει η Walmart ότι μπορεί να συνεισφέρει περισσότερα στη Bonobos για την ανάπτυξή της. Δυστυχώς, κατά την άποψή μου, όλες οι προσπάθειές της Walmart για ενίσχυση του σήματος της Bonobos (The Future of Brands) θα επιφέρουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Μια αλυσίδα καταστημάτων που επικεντρώνεται στις χαμηλές τιμές και στην εξοικονόμηση πόρων, αργά ή γρήγορα θα επιφέρει την ολική καταστροφή σε ένα premium Brand, όπως είναι αυτό της Bonobos.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η ανακοίνωση της εξαγοράς της Bonobos από τη Walmart έλαβε χώρα την ίδια μέρα με την ανακοίνωση της εξαγοράς της Whole Foods από την Amazon („Η Amazon ενδιαφέρεται να εξαγοράσει την Whole Foods έναντι 13,7 δισ. δολαρίων“). Βέβαια, όπως ήταν αναμενόμενο, το χρηματιστήριο επιβράβευσε (Wal-Mart to buy Bonobos, but shares dip on Amazon-Whole Foods deal) την ανακοίνωση της Amazon και όχι αυτή της Walmart.
Και ξέρετε γιατί; Διότι η σύμπραξη της Whole Foods με την Amazon κρίνεται απόλυτα αναγκαία και ουσιαστική, σε αντίθεση με αυτή της Walmart – Bonobos, όπου άνετα η δεύτερη θα μπορούσε να λειτουργήσει επικερδώς αυτούσια, χωρίς τη συμμετοχή του καινο-δεινόσαυρου Walmart.
Σχετικά άρθρα:
- Η Walmart αποκαλύπτει τη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της
- Το αξιομνημόνευτο deal των 3 δισ. δολαρίων των απελπισμένων Wal-Mart και Jet.com
- Το παραδοσιακό εμπόριο έχασε το τραίνο του μέλλοντος
- Στις Η.Π.Α. το Ηλεκτρονικό Εμπόριο προκάλεσε τη μείωση κατά 50% της επισκεψιμότητας των φυσικών καταστημάτων
- Walmart: Διαφοροποίηση μέσω συνδρομητικών υπηρεσιών τροφίμων
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση