Η Amazon λάνσαρε την εφαρμογή social commerce Spark

Η Amazon, ο κυρίαρχος παίκτης και ο οδηγός καινοτομίας του ηλεκτρονικού εμπορίου, δοκιμάζει προς το παρόν αρκετές νέες εφαρμογές που επιτρέπουν στους χρήστες-πελάτες της να ανακαλύπτουν προσωποποιημένες προτάσεις προϊόντων οι οποίες λειτουργούν ως πηγή έμπνευσης-ανακάλυψης.

Ειδικότερα, η εναλλακτική είσοδος στον κόσμο της Amazon στις Η.Π.Α. έχει την επωνυμία «Interesting Things», ενώ στο παραπάνω οικοσύστημα των προσωποποιημένων προτάσεων προϊόντων μπήκε πρόσφατα και η νέα της εφαρμογή social commerce «Spark».

Ειδικότερα, οι Prime πελάτες της Amazon μέσω της εφαρμογής Spark μπορούν να αγοράσουν προϊόντα από τις ροές προτάσεων του Social Commerce άλλων πελατών (Amazon launches Spark, a shoppable feed of stories and photos aimed at Prime members).

Η παραπάνω κινητή  εφαρμογή (αρχικά μόνο  για κινητές συσκευές της iPhone) μοιάζει σαν μια υβριδική εφαρμογή της Instagram και της Pinterest.

Παράλληλα, φημολογείται ότι η Amazon ετοιμάζει μια δική της εφαρμογή αποστολής μηνυμάτων ονόματι Anytime (Is Amazon working on a new messaging app called Anytime?).

Στο παρελθόν σας είχα παρουσιάσει τις νέες τεχνολογίες αναζήτησης, οι οποίες διευκολύνουν τους χρήστες-πελάτες του διαδικτύου στην αναζήτηση περιεχόμενου και προϊόντων (Κάνοντας «Αναζήτηση» στα ηλεκτρονικά καταστήματα).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, Social Commerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: