Η αγγλική ASOS δημοσίευσε χθες τα αποτελέσματα (αρχείο PDF) της οικονομικής χρήσης του 2016/2017. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, οι πωλήσεις της ανήλθαν στα 1,92 δισ. στερλίνες (περίπου 2,15 δισ. ευρώ) παρουσιάζοντας αύξηση 33% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2015/2016, ενώ στοχεύει σε πωλήσεις 2,4 δισ. στερλίνες για την οικονομική χρήση 2017/2018 και σε μεικτό περιθώριο κέρδους προ τόκων και φόρων (EBIT) 4%.
Πρόσφατα η ASOS πρόσθεσε στην πλατφόρμα της μια νέα κατηγορία, αυτή των προϊόντων περιποίησης προσώπου και σώματος Face + Body, στοχεύοντας στην κατάκτηση ενός μεριδίου της παγκόσμιας αγοράς ομορφιάς και περιποίησης, το συνολικό μέγεθος της οποίας εκτιμάται στα 450 δισ. στερλίνες μέχρι το έτος 2020.
Η ASOS απαριθμεί περίπου 15,4 εκατ. ενεργά μέλη (+24%), εκ των οποίων τα 10,2 εκατ. βρίσκονται σε διεθνείς αγορές, ενώ όπως είναι φυσικό, τον μεγαλύτερο τζίρο τον πραγματοποιεί στη βρετανική αγορά.
Η ASOS θέλει να ισχυροποιήσει την παρουσία της στις κυριότερες ευρωπαϊκές αγορές και να διευρύνει τη διείσδυσή της σε ξένες αγορές με την επέκταση του δικτύου της Logistics, ενώ αναπτύσσει ολοένα και περισσότερο καινοτόμες ταχυμεταφορικές υπηρεσίες, με στόχο την διευκόλυνση και άνεση των πελατών της.
Την πλήρη παρουσίαση των αποτελεσμάτων της ASOS, μπορείτε να δείτε εδώ (PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 26% για την οικονομική χρήση 2015/2016 στα 1,4 δισ. αγγλικές λίρες
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 18% για την οικονομική χρήση 2014/2015 στα 1,57 δισ. ευρώ
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 27% για την οικονομική χρήση 2013/2014 στα 1,23 δισ. ευρώ
- ASOS: Πωλήσεις 902 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2012/2013
- Η ASOS τεστάρει δοκιμαστήρια σε φυσικά σημεία παράδοσης δεμάτων
- ASOS: Εξατομικευμένη εξυπηρέτηση πελατών μέσω της υπηρεσίας Google Helpouts
- H Amazon φλερτάρει με την Asos
Categories: E-Beauty, e-commerce, E-Fashion
Απάντηση