Stitch Fix: Στα 977 εκατ. δολάρια ο τζίρος της – ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο

Η νεοφυής Stitch Fix που προσφέρει (εξατομικευμένες) επιμελημένες αγορές με τη βοήθεια 85 αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, κατάθεσε χθες στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς τα προκαταρκτικά έγγραφα, ξεκινώντας έτσι τη διαδικασία εισόδου της στο χρηματιστήριο.

Σύμφωνα με τα παραπάνω έγγραφα της, οι πωλήσεις για το 2017 ανήλθαν στα 977 εκατ. δολάρια, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 33,8 τοις εκατό σε σχέση με το 2016. Λαμβάνοντας υπόψη την εξέλιξη του τζίρου της τριετίας 2015-2017, τότε αυτή παρουσιάζει μια θεαματική αύξηση της τάξεως του 113 τοις εκατό. Αντίστοιχα, η πελατειακή της βάση αυξήθηκε από 1,67 εκατ. σε 2,19 εκατ. ενεργούς πελάτες ενώ κατέχει υψηλό ποσοστό επαναγοραστών (86%).

Η επιλογή των ρούχν γίνεται με βάση τις προτιμήσεις και το στυλ των χρηστών με τη βοήθεια και της ανάλυσης των «σωστών» Big Data των εγγραμμένων χρηστών. Οι εγγεγραμμένοι χρήστες έχουν ήδη γνωστοποιήσει τα παραπάνω, μέσω ενός μεγάλου κουίζ στο οποίο έχουν αναφέρει τις προτιμήσεις τους για το στυλ των ρούχων και κάθε περίσταση, τις προτιμήσεις τους στα χρώματα, το μέγεθος των ρούχων, το βάρος και το ύψος τους, τα χρήματα που αυτοί είναι διατεθειμένοι να διαθέσουν για τις αγορές τους, το επάγγελμά τους καθώς και τους λογαριασμούς τους κοινωνικής δικτύωσης.

Ο πελάτης λαμβάνει στη συνέχεια ένα δέμα με πέντε επιλεγμένα ρούχα-αξεσουάρ, που επιλέγονται από τους περίπου 3.400 στιλίστες με τη βοήθεια 80 εξειδικευμένων Data Scientists. Αν ο πελάτης δεν αγοράσει κανένα ρούχο, τότε αυτός επιβαρύνεται με το ποσό των 20 δολαρίων για τη χρήση της υπηρεσίας. Στην αντίθετη περίπτωση, εάν ο πελάτης αγοράσει και τα πέντε τεμάχια του συγκεκριμένου δέματος, τότε αυτός λαμβάνει έκπτωση 25 τοις εκατό στην αγορά αυτών.

Συνολικά η Stitch Fix έλαβε επενδυτικά κεφάλια ύψους 46,75 εκατ. δολαρίων.

Η Stitch Fix όπως και η Wish (Τα νούμερα της Wish προκαλούν θαυμασμό – λειτουργία νέου γραφείου και στην Ευρώπη) αποτελούν χαρακτηριστικά παραδείγματα επιχειρήσεων του νέου εμπορίου, όπου η πληροφορική τεχνολογία και το εξειδικευμένο προσωπικό τους αποτελούν τα σημαντικότερα αγαθά (assets) λειτουργίας των επιχειρηματικών μοντέλου της.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Business Models, Curated Shopping, e-commerce, E-Fashion

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: