Zalando Build: Η ισραηλινή νεοφυής Bllush είναι ο πρώτος συνεργάτης

Η ισραηλινή νεοφυής Bllush είναι ο πρώτος συνεργάτης (Bllush Partnership with Zalando) της Zalando Build. Η νέα πρωτοβουλία της Zalando έχει ως στόχο την ενσωμάτωση-αξιοποίηση νέων λύσεων και τεχνολογιών στο ηλεκτρονικό της κατάστημα. Αυτή απευθύνεται σε διεθνή τεχνολογικά Startups που αναπτύσσουν εφαρμογές και λύσεις οι οποίες μπορούν να ενισχύσουν την αγοραστική εμπειρία των πελατών της Zalando:

Areas of interest include, but are not limited to: Fashion content, sizing/fitting solutions, style/outfit generation, recommendation systems, and anything else that helps connect people to fashion.

Στον αντίποδα οι συνεργάτες της Zalando αποκτούν πρόσβαση σε 21 εκατ. πελάτες της.

Ο πρώτος συνεργάτης της Zalando Build, η Bllush προσφέρει φωτογραφίες διαφόρων digital influencers. Στις συγκεκριμένες φωτογραφίες οι οποίες εμφανίζονται, αρχικά, μονάχα στην κατηγορία της αθλητικής ένδυσης της γερμανικής σελίδας της Zalando, παρουσιάζονται «shoppable φωτογραφίες», μέσω των οποίων οι επισκέπτες μπορούν να αγοράσουν ένα ολοκληρωμένο outfit (shop the Style).

Σημειώνεται ότι στην Ελλάδα την τεχνολογία της Bllush χρησιμοποιεί η brands4all.

Οι «shoppable φωτογραφίες» μαζί με την εφαρμογή «shop the look/shop the style» αποτελούν μία από τις πιο ενδιαφέρουσες σημερινές τάσεις στο ηλεκτρονικό εμπόριο, οι οποίες διευκολύνουν τους χρήστες-πελάτες του Διαδικτύου στην αναζήτηση σχετικού περιεχομένου και προϊόντων (Κάνοντας «Αναζήτηση» στα ηλεκτρονικά καταστήματα). Επιπλέον, μέσω των νέων τεχνολογιών και της σκηνοθετημένης παρουσίασης των προϊόντων επιτυγχάνεται η συναισθηματοποίηση της αγοραστικής εμπειρίας, που όπως είχε αναφερθεί στο παρελθόν, είναι το ντοπάρισμα του Ηλεκτρονικού Εμπορίου.

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes, Sharing Commerce, Social Commerce, Trends

Tags: , , , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.