Η Bosch (BSH Hausgeräte GmbH) εμπλουτίζει το οικοσύστημά της Έξυπνων υπηρεσιών Home Connect, καθώς απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της νεοφυής πλατφόρμας συνταγών και συμβουλών μαγειρικής Kitchen Stories.
Αρκετοί κατασκευαστές και επώνυμες επιχειρήσεις αναπτύσσουν ολοένα και περισσότερο νέα οικοσυστήματα, γύρω από ένα προϊόν, με στόχο τη δημιουργία νέων πελατοκεντρικών «Προτάσεων Αξίας» (Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;). Το τι είναι εφικτό, μας δείχνουν οι βέλτιστες πρακτικές της Amazon, της Apple αλλά και των κατασκευαστών και επωνύμων εταιρειών όπως της Mars, της Adidas, αλλά και της Bosch με το Home Connect και την πλούσια λίστα στρατηγικών της συνεργατών.
Στον αντίποδα, η BSH αποφάσισε να αποχωρήσει από την Ελλάδα (Λουκέτο στην κερδοφόρο πρώην Πίτσος).
Σχετικά άρθρα:
- Γιατί το εμπόριο έχει την ανάγκη για δημιουργία νέων επιχειρηματικών μοντέλων;
- Η Unilever εξαγοράζει την Dollar Shave Club έναντι 1 δισ. δολαρίων
- Κινητό επιχειρείν: Η Mars εξαγόρασε την Whistle για την παρακολούθηση της δραστηριότητας των σκύλων
Categories: Business Models, e-commerce, E-Food, IoT, Smart Devices
Απάντηση