Οι διαδικτυακές πωλήσεις (αρχείο PDF) της γερμανικής Douglas που είναι η μεγαλύτερη αλυσίδα καλλυντικών στην Ευρώπη (1.915 καταστήματα – 17 eShops σε 19 χώρες και τζίρο 2,79 δισ. ευρώ) ανήλθαν στα 383 εκατ. ευρώ για την οικονομική χρήση 2016/2017, εμφανίζοντας αύξηση 18% σε σχέση με την οικονομική χρήση του 2015/2016. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της Douglas αντιπροσωπεύουν περίπου το 14% των συνολικών πωλήσεων της.
Τον περασμένο Μάιο η Douglas εξαγόρασε τις ιταλικές Limoni και La Cardenia, ενώ λίγους μήνες αργότερα εξαγόρασε την ισπανική Perfumerias If. Σημειώνεται οτι το rebranding των καταστημάτων, των παραπάνω εξαγοραζόμενων εταιρειών, θα ολοκληρωθεί μέσα στο 2018. Υπενθυμίζω ότι στις αρχές του χρόνου η ίδια είχε εξαγοράσει (Douglas to become a leading perfumery chain in Spain by acquiring Bodybell) και τον ισπανικό ομίλο καλλυντικών Bodybell.
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός οτι η Douglas σκοπεύει να μεταλλαχθεί σε πλατφόρμα (Το Αλφαβητάρι της Οικονομικής των πλατφορμών).
Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει (Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς) τους κυριότερους διαδικτυακούς παίκτες στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων 24,3% στα 325 εκατ. ευρώ
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
Categories: E-Beauty, e-commerce, Internationalization
Απάντηση