Η Amazon δημοσιοποίησε χθες τα αποτελέσματα της οικονομικής χρήσης του έτους 2017. Σύμφωνα λοιπόν με τα παραπάνω στοιχεία, τα καθαρά έσοδα της Amazon ανήλθαν στα 178 δισ. δολάρια περίπου παρουσιάζοντας αύξηση 31% σε σχέση με το 2016. Τα κέρδη της ανήλθαν στα 3 δισ. δολάρια, έναντι κερδών 2,4 δισ. δολαρίων το 2016. Εάν η ανάπτυξη της Amazon συνεχιστεί με τους ίδιους ρυθμούς, αυτή εκτιμάται ότι φέτος θα πραγματοποιήσει τζίρο της τάξεως των 200 δισ. δολαρίων.
Η εκτίναξη των εσόδων επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση των μελών της συνδρομητικής υπηρεσίας της Prime. Σύμφωνα με την GBH Insights, τα μέλη της παραπάνω συνδρομητικής υπηρεσίας ανέρχονται τα 88 εκατ. μέλη. Ένα Prime μέλος (Review: Why you cannot quit Amazon Prime – even if maybe you should) της Amazon δαπανά σε αυτή, κατά μέσο όρο, 1.300 δολάρια ετησίως, έναντι 700 δολαρίων των μη μελών.
O τζίρος του κλάδου των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS), που αποτελεί μια από τις ταχύτερες αναπτυσσόμενες δραστηριότητες της Amazon, ανήλθε σε 17,46 δισ. δολάρια.
Σύμφωνα με την Amazon, οι συσκευές με τη μεγαλύτερη ζήτηση την περασμένη χρονικά ήταν το Amazon Echo και το Fire TV Stick. Ο Bezos δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στην φωνητική υπηρεσία Alexa. Η φωνητική υπηρεσία Alexa της Amazon διαθέτει αυτή τη στιγμή πάνω από 30.000 δεξιότητες/εφαρμογές, ενώ μέσω αυτής οι πελάτες της μπορούν να ελέγξουν περισσότερες από 4.000 έξυπνες συσκευές, από 1.200 διαφορετικά επώνυμα Brands.
Την παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Amazon μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).
Σχετικά άρθρα:
- Amazon Go: Πρεμιέρα σήμερα του πρώτου «έξυπνου» σούπερ μάρκετ με καθυστέρηση ενός έτους
- Amazon: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 27% στα 136 δισ. δολάρια για το 2016
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce
Απάντηση