Με πωλήσεις ύψους 92,3 εκατ. ευρώ για το 2016 «γιόρτασε» η Mister Spex φέτος τη συμπλήρωση 10 ετών λειτουργίας. Οι συνολικές πωλήσεις του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη στον κλάδο των οπτικών ειδών στην Ευρώπη παρουσίασαν αύξηση 16% σε σχέση με το 2016 (Mister Spex: Αύξηση 39% των ενοποιημένων πωλήσεων στα 79,6 εκατ. ευρώ για το 2015), ενώ φέτος οι πωλήσεις της θα ξεπεράσουν το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου πραγματοποιείται στη Γερμανία και δευτερευόντως στη Σουηδία, συμβάλλοντας κατά 22% στο συνολικό τζίρο.
Οι λειτουργικές ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 2,9 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική βελτίωση ύψους 2,1 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 5 εκατ. ευρώ το 2015.
Η Mister Spex δραστηριοποιείται σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Ισπανία, Μ. Βρετανία, Σουηδία, Νορβηγία και Φιλανδία) ενώ λειτουργεί συνολικά 6 φυσικά καταστήματα. Η ίδια απαριθμεί 3 εκατ. πελάτες και απασχολεί 450 άτομα προσωπικό.

Το κατάστημα της Mister Spex στην πόλη του Μπόχουμ
Ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η Mister Spex θα αναπτύξει σύντομα και στη Σουηδία συνεργασία με τοπικούς οπτικούς, με στόχο την οφθαλμολογική/οπτομετρική εξέταση των σουηδών πελατών της.
Στο παρελθόν, σάς είχα αναλύσει το επιχειρηματικό μοντέλο της Mister Spex (Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα).
Σχετικά άρθρα:
- Mister Spex: Αύξηση 39% των ενοποιημένων πωλήσεων στα 79,6 εκατ. ευρώ για το 2015
- Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα
Categories: e-commerce
Απάντηση