Υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της η αγγλική Boohoo. Σύμφωνα με τα πρόσφατα αποτελέσματα (αρχείο PDF) της οικονομικής χρήσης του 2017/2018, οι συνολικές πωλήσεις της ανήλθαν σε 580 εκατ. αγγλικές λίρες από 295 εκατ. αγγλικές λίρες, καταγράφοντας αύξηση 97% σε σχέση με την οικονομική χρήση 2016/2017. Τα λειτουργικά κέρδη (ΕBITDA) ανήλθαν σε 56,9 εκατ. αγγλικές λίρες έναντι 35,6 εκατ. αγγλικές λίρες την οικονομική χρήση 2016/2017, καταγράφοντας αύξηση 60%.
Βασικός κινητήριος μοχλός της ανάπτυξης για το 2017 ήταν η δεύτερη μάρκα της, η PrettyLittleThing, την οποία εξαγόρασε στα τέλη του 2016. Οι πωλήσεις της Pretty Little Thing κατέγραψαν αύξηση 228%.
Η Boohoo απαριθμεί 8,3 εκατ. πελάτισσες ενώ αυτές πραγματοποίησαν συνολικά 21,7 εκατ. παραγγελίες. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι κάθε μια ενεργή πελάτισσά της πραγματοποίησε ετησίως κατά μέσο όρο 2,62 παραγγελίες, ενώ κάθε μια από αυτές δαπάνησε κατά μέσο όρο 38,52 αγγλικές λίρες περίπου.
Η Boohoo διανέμει τα προϊόντα της σε περισσότερες από 200 χώρες, ενώ οι διεθνές πωλήσεις αντιστοιχούν στο 40% περίπου των συνολικών πωλήσεων. Ο τζίρος της Boohoo προβλέπεται να ανέλθει στις 780 εκατ. αγγλικές λίρες φέτος.
Σχετικά άρθρα:
- Boohoo: Πωλήσεις συν 51% στις 295 εκατ. αγγλικές λίρες, κέρδη 35,6 εκατ. αγγλικές λίρες
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 33% για την οικονομική χρήση 2016/2017 στα 1,92 δισ. αγγλικές λίρες
- Farfetch: Με μικτό τζίρο το 2016 τα 800 εκατ. δολάρια ανταγωνίζεται ευθέως την YNAP
Categories: e-commerce, E-Fashion
Απάντηση