Το ηλεκτρονικό κατάστημα εξατομικευμένων T-Shirts Spreadshirt έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της για το 2017 ανήλθαν στα 107 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2016. Η εταιρεία κατέγραψε, επίσης, ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ.
Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της προέρχεται από τις γερμανόφωνες αγορές (46 εκατ. ευρώ) και μετέπειτα από την αγορά των ΗΠΑ (24 εκατ. ευρώ).
Συνολικά 14,7 εκατ. σχέδια έχουν φορτωθεί στην πλατφόρμα της, ενώ 4,8 εκατ. τυπωμένα προϊόντα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Spreadshirt.
Στον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης είχα αναφερθεί στο παρελθόν εκτενέστερα σε άλλο άρθρο μου, ενώ τον συγκεκριμένο ιδιαίτερα δυναμικό κλάδο είχα προτείνει ως έναν από τα δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.
Σχετικά άρθρα:
- Spreadshirt: Αύξηση πωλήσεων κατά 18% στα 85 εκατ. ευρώ
- Spreadshirt: Αύξηση εσόδων κατά 10% στα 72 εκατ. ευρώ
- Spreadshirt: Δημοσίευση στατιστικών στοιχείων επιστροφής
- Spreadshirt: Σε τροχιά ανάπτυξης με εξατομικευμένα μπλουζάκια
- Mass Customization: Ανακαλύψτε τον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης!
- E-Commerce Forum 2020: Οι πρώτοι διεθνείς ομιλητές του Συνεδρίου για τις 21 και 22 Νοεμβρίου 2013
- Getwear: Παράδειγμα βέλτιστης πρακτικής στην εξατομικευμένη παραγωγή
- 2012: Δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που ενδιαφέρουν την ελληνική αγορά
Categories: e-commerce, E-Fashion, Mass Customization
Απάντηση