Spreadshirt: Αύξηση πωλήσεων κατά 15% στα 107 εκατ. ευρώ και ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας

Το ηλεκτρονικό κατάστημα εξατομικευμένων T-Shirts Spreadshirt έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της για το 2017 ανήλθαν στα 107 εκατομμύρια ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση 15% σε σχέση με το 2016. Η εταιρεία κατέγραψε, επίσης, ιστορικό ρεκόρ λειτουργικής κερδοφορίας (EBITDA) 8,2 εκατ. ευρώ.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της προέρχεται από τις γερμανόφωνες αγορές (46 εκατ. ευρώ) και μετέπειτα από την αγορά των ΗΠΑ (24 εκατ. ευρώ).

Μονάδα παραγωγής της Spreadshirt στη Τσεχία – Πηγή: Spreadshirt

Συνολικά 14,7 εκατ. σχέδια έχουν φορτωθεί στην πλατφόρμα της, ενώ 4,8 εκατ. τυπωμένα προϊόντα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Spreadshirt.

Στον συναρπαστικό κόσμο της Μαζικής Εξατομίκευσης είχα αναφερθεί στο παρελθόν εκτενέστερα σε άλλο άρθρο μου, ενώ τον συγκεκριμένο ιδιαίτερα δυναμικό κλάδο είχα προτείνει ως έναν από τα δέκα επιχειρηματικά μοντέλα που έχουν ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Mass Customization

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: