Η Amazon λάνσαρε ακόμα μια δική της μάρκα ρούχων. Η νέα ιδιωτική της ετικέτα έχει την επωνυμία Meraki και προσφέρει “απλές και μοντέρνες ενδυματολογικές επιλογές για άνδρες και γυναίκες”. Η Amazon έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της εικοσιεννιά ιδιωτικές ετικέτες (Amazon Has More Private Label Brands Than You Think) ρούχων και υποδημάτων, όπως π.χ. την Lark & Ro (γυναικεία ενδύματα), την Scout + Ro (παιδικά ρούχα), την Franklin Tailored (ανδρικός ρουχισμός) και 206 Collective (υποδήματα).
Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος έμπορος ειδών ρουχισμού στις ΗΠΑ. Αντίθετα, στην Ευρώπη, η αγορά του eFasion κυριαρχείται από τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις Zalando, Vente-Privee, Yoox Net-A-Porter Group και Asos (Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη).
Σχετικά άρθρα:
- Τα κορυφαία, βάσει τζίρου, ηλεκτρονικά καταστήματα του κόσμου για το 2017
- Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2017)
- Η Amazon λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων
- Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων
Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes
Απάντηση