Η Amazon τώρα και με «μεράκι» στην μόδα

Η Amazon λάνσαρε ακόμα μια δική της μάρκα ρούχων. Η νέα ιδιωτική της ετικέτα έχει την επωνυμία Meraki και προσφέρει “απλές και μοντέρνες ενδυματολογικές επιλογές για άνδρες και γυναίκες”. Η Amazon έχει ήδη στο χαρτοφυλάκιό της εικοσιεννιά ιδιωτικές ετικέτες (Amazon Has More Private Label Brands Than You Think) ρούχων και υποδημάτων, όπως π.χ. την Lark & Ro (γυναικεία ενδύματα), την Scout + Ro (παιδικά ρούχα), την Franklin Tailored (ανδρικός ρουχισμός) και 206 Collective (υποδήματα).

Η Amazon είναι ο μεγαλύτερος έμπορος ειδών ρουχισμού στις ΗΠΑ. Αντίθετα, στην Ευρώπη, η αγορά του eFasion κυριαρχείται από τις ευρωπαϊκές επιχειρήσεις Zalando, Vente-Privee, Yoox Net-A-Porter Group και Asos (Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Fashion, Ε-Shoes

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: