Οι 4 εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη (2018)

Όποιος νομίζει ότι στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο καμία άλλη επιχείρηση δεν μπορεί να επιζήσει εκτός από την Amazon, αγνοεί την πραγματική κατάσταση των ηλεκτρονικών αγορών. Λαμβάνοντας ως παράδειγμα την αγορά ρουχισμού, μπορούμε να παρατηρήσουμε ότι αυτή τη στιγμή υπάρχουν τέσσερις εταιρείες δισεκατομμυρίων του eFashion στην Ευρώπη, η Zalando, η Vente-Privee, ο όμιλος πολυτελούς ρουχισμού «Yoox Net-A-Porter Group» (YNAP) και η ASOS. Οι παραπάνω κατάφεραν να κατακτήσουν μέσα σε λίγα χρόνια μια ισχυρή θέση στη σχετική αγορά μέσω της εξειδίκευσης, της εξαιρετικής δουλειάς που πραγματοποιούν και όντας πολύ καλύτεροι στον τομέα τους από ό,τι είναι η Amazon.

 

Η Zalando αποτελεί, το κορυφαίο, βάσει τζίρου, διαδικτυακό κατάστημα eFashion στην Ευρώπη με τις πωλήσεις της να κυμαίνονται στα 4,5 δισ. ευρώ περίπου (Δύο νέες ευρωπαϊκές αγορές και η επέκταση στην κατηγορία των καλλυντικών και ειδών προσωπικής περιποίησης στο επίκεντρο της Zalando). Μάλιστα, φέτος εκτιμάται ότι ο τζίρος της θα ξεπεράσει κατά πολύ το φράγμα των 5 δισ. ευρώ.

Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος η Ventee-Privee κατέχει τη δεύτερη θέση, με πωλήσεις 3,3 δισ. ευρώ (Vente-Privee: Στα 3,3 δισ. ευρώ οι πωλήσεις το 2017). Στην τρίτη θέση ακολουθεί ο όμιλος πολυτελούς ρουχισμού «Yoox Net-A-Porter Group» με πωλήσεις αξίας 2,1 δισ. ευρώ (Yoox Net-A-Porter Group: Ρεκόρ με 2,1 δισ. ευρώ πωλήσεις για το 2017).΄Επεται η ASOS με πωλήσεις που ανήλθαν στα 1,9 δισ. αγγλικές λίρες (ASOS: Αυξημένες πωλήσεις 33% για την οικονομική χρήση 2016/2017 στις 1,92 δισ. αγγλικές λίρες).

Συνολικά, ο τζίρος των παραπάνω εταιρειών ανήλθε για το 2017 στα 12 δισ. ευρώ περίπου, γεγονός που αντιστοιχεί στο 21,81% του συνολικού τζίρου της ευρωπαϊκής αγοράς του eFashion (55 δισ. ευρώ).

Εάν  κάποιος λάβει υπόψη του, όμως, ότι το 87% του τζίρου του κλάδου μόδας στην Ευρώπη συνεχίζεται να πραγματοποιείται στο συμβατικό λιανεμπόριο – ενώ μόλις το 13% των συνολικών πωλήσεων στον κλάδο της μόδας πραγματοποιούνται μέσω του διαδικτύου και επιπλέον ότι τουλάχιστον το 40% της υπολειπόμενης παραδοσιακής αγοράς μπορεί να μεταφερθεί στο διαδίκτυο, τότε γίνεται κατανοητό πως τα επόμενα χρόνια οι νέοι αλλά και οι υφιστάμενοι διαδικτυακοί παίκτες θα επωφεληθούν δεόντως από την έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου. Αρκεί, φυσικά, οι παραπάνω να κάνουν καλύτερα τη δουλειά τους στο διαδίκτυο από ό,τι η Zara, η H&M (Πόσο αργά είναι «πολύ αργά» για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;) και η παρέα τους.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Ε-Shoes

Ετικέτες: , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: