Stitch Fix: Αύξηση τζίρου κατά 26% ανερχόμενη σε 1,2 δισ. δολάρια – ετοιμάζει την επέκτασή της στην αγγλική αγορά

Την ίδια στιγμή που η Ευρώπη έχει να επιδείξει τέσσερις εταιρείες δισεκατομμυρίων στον τομέα του  e-Fashion, η Stitch Fix στις ΗΠΑ μετά την πετυχημένη είσοδό της στο χρηματιστήριο, αποτελεί την πρώτη αμερικανική εταιρεία ηλεκτρονικού εμπορίου του κλάδου μόδας που σπάει το φράγμα του ενός δισ. δολαρίων σε πωλήσεις (αρχείο PDF), αυξάνοντας τον τζίρο της κατά 26% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, και ανέρχεται στο 1,2 δισ. δολάρια.

H ίδια ανακοίνωσε ότι ετοιμάζει την επέκταση της υπηρεσίας της στην αγγλική αγορά προς τα τέλη του 2019 (από στρατηγικής άποψης ενδιαφέρον έχουν και οι λόγοι που επιλέχτηκε η αγγλική αγορά για τη γεωγραφική επέκτασή της).

Looking specifically about the UK, there are a couple of attributes about the UK consumer that I think are especially interesting.

One is really that it’s already a very apparel e-commerce-heavy audience. So, clients there and customers there are spending more online in apparel than they are in the US. That’s definitely an element that we like. It’s also an audience that is a little bit less discount-oriented than the US. There’s not as much discounting there as there is here. That is also a helpful attribute. Then lastly, I think, from a product market fit perspective, the idea of personalization, of having a personal shopping alternative to other e-commerce players is a really differentiated model in the UK and I think one that consumers are really excited about.

Πέραν των προσωποιημένων επιμελημένων προτάσεων ρουχισμού για το γυναικείο κοινό, με τη βοήθεια 90 αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, η Stitch Fix προσφέρει την υπηρεσία της για το ανδρικό κοινό και για τα παιδιά, ενώ με τη νέα της διαδραστική εφαρμογή Style Shuffle και μέσω παιχνιδοποίησης,  θέλει να κατανοήσει τις προτιμήσεις και το στυλ των πελατών της.

Τα επιλεγμένα ρούχα-αξεσουάρ επιλέγονται από τους περίπου 3.900 στιλίστες με τη βοήθεια 100 εξειδικευμένων Data Scientists. Αν ο πελάτης δεν αγοράσει κάποιο ρούχο, τότε επιβαρύνεται με το ποσό των 20 δολαρίων για τη χρήση της υπηρεσίας, εκτός αν ο ίδιος έχει προμηθευθεί το Stitch Fix Style Pass μέσω μια ετήσιας συνδρομής αξίας 49,00 δολαρίων, λαμβάνοντας απεριόριστες δωρεάν προτάσεις στυλ.

 

Η πελατειακή της βάση της Stitch Fix απαριθμεί (αρχείο PDF) 2,7 εκατ. ενεργούς πελάτες (+ 25%).

Παρότι η Stitch Fix απολαμβάνει όσο καμία άλλη επιχείρηση από τον χώρο της αγοράς e-Fashion μεγάλο σεβασμό και εκτίμηση, η κεφαλαιοποίησή της βρίσκεται σε χαμηλότερο επίπεδο από αυτή της Farfetch (Farfetch: Το μέλλον της κρέμεται από μια λεπτή τεντωμένη ακριβή κλωστή), η οποία άντλησε πρόσφατα από το χρηματιστήριο της Νέα Υόρκης το ποσό των 885 εκατ. δολαρίων.

Πριν από λίγες μέρες, ακόμα μια αμερικανική εταιρεία eFashion, η Revole ετοιμάζεται να μπει στο χρηματιστήριο με τζίρο τα 400 εκατ. δολάρια περίπου για το 2017.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Abo-Commerce, Curated Shopping, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: