Online πωλήσεις 15 δισ. δολάρια προσδοκά η Walmart

Στη πρόσφατη συνάντηση (2018 Investment Community Meeting) της Walmart με αναλυτές της Wall Street, η ίδια αποκάλυψε τη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της, μέσω της οποίας προσδοκά Online πωλήσεις 15 δισ. δολάρια για το τρέχων οικονομικό έτος, ενώ για το επόμενο οικονομικό έτος προσδοκά ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις της θα σπάσουν το φράγμα των 20 δισ. δολαρίων.

Παρά τον μετασχηματισμό του επιχειρηματικού μοντέλου της (Η Walmart αποκαλύπτει τη νέα αναπτυξιακή στρατηγική της) και την ενίσχυση των επενδύσεων στις αγορές του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι διαδικτυακές πωλήσεις αντιπροσωπεύουν μόνο το 4,7% των συνολικών πωλήσεών της. Όπως και στην περίπτωση της Media Saturn, έτσι και η Walmart εμφανίζει υψηλό ποσοστό χρήσης της υπηρεσίας Click & Collect (42%), ενώ κουβαλάει τα βάρη λειτουργίας 11,200 καταστημάτων.

Στο πλαίσιο της επιχειρησιακής της στρατηγικής, αυτή εστιάζει το ενδιαφέρον της στην ανάπτυξη ενός ισχυρού χαρτοφυλακίου καθετοποιημένων direct to consumer brands. Μετά την εξαγορά της Jet.com (Το αξιομνημόνευτο deal των 3 δισ. δολαρίων των απελπισμένων Wal-Mart και Jet.com) και της Bonobos (Η Walmart εξαγοράζει και τη Bonobos έναντι 310 εκατ. δολαρίων), η Walmart προχώρησε πρόσφατα και στην εξαγορά της ELOQUII (The Magic of ELOQUII) και της Bare Necessities (Welcoming Bare Necessities to the Walmart eCommerce Family).

Στο οικοσύστημα της Walmart ανήκει από τον περασμένο Μάιο και η ινδική Flipkart, για την απόκτηση της οποίας η Walmart κατέβαλλε το ποσό των 16 δισεκατομμυρίων δολαρίων (Walmart to Invest in Flipkart Group, India’s Innovative eCommerce Company).

Πολλές, λοιπόν, είναι οι ενέργειες (αρχείο PDF) της Walmart. Το να καταφέρει η «Καινο-δεινόσαυρος» Walmart να προκαλέσει την Amazon, παρότι την εξαγορά τεχνογνωσίας και τεχνολογίας ηλεκτρονικού εμπορίου φαίνεται μάλλον δύσκολη υπόθεση. Άλλωστε, τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους. Ενώ η Walmart αναμένει συνολική ανάπτυξη 3%, η Amazon και η παρέα της συνεχίζουν να καλπάζουν με διψήφιους ρυθμούς ανάπτυξης (H Amazon οδεύει ολοταχώς για τζίρο 200 δισ. δολάρια).

Σχετικά άρθρα:

 



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, Multichannel Commerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: