Με αύξηση του τζίρου της κατά 21% (αρχείο PDF) έκλεισε το 2018 για την Zooplus. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 1,34 δισ. ευρώ, έναντι 1,11 δισ. ευρώ, την προηγούμενη χρονιά („Η Zooplus έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις“). Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα προϊόντα ζωοτροφών ιδιωτικής ετικέτας εμφάνισαν αύξηση 35% σε αξία.
Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στο ψηλό ποσοστό επαναγοραστών (95%) και στη σημαντική αύξηση των νέων πελατών (722 χιλιάδες το 4′ τρίμηνο του 2018, εμφανίζοντας αύξηση 21% έναντι του γ’ τριμήνου 2018).
Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι η η Zooplus δοκιμάζει μέσω της θυγατρικής της Bitiba αλλά και του νέου εγχειρήματός της zoobee, την αποστολή αγαθών για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών των πελατών της από καφέ και πάνες μέχρι και βιολογικά προϊόντα.
Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα.
Σχετικά άρθρα:
- Η Zooplus έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις
- Zooplus: Οδεύει ολοταχώς για τζίρο 1,12 δισ. ευρώ!
- K5 Conference 2017: Θέματα που ξεχώρισαν στο συνέδριο στο Βερολίνο
- Zooplus: Αύξηση της συνολικής απόδοσης κατά 30% στα 742 εκατ. ευρώ
- Στον «αέρα» το ηλεκτρονικό κατάστημα της Zooplus στην Ελλάδα – αναζητά έναν Shop Coordinator eCommerce Greece
- Η Zooplus επεκτείνεται και στην Ελλάδα
- Zooplus: Κερδοφορία και αύξηση των πωλήσεων στα 426,9 εκατ. ευρώ
- Zooplus: Συνέχιση αναπτυξιακής πορείας και για το 2012
- Zooplus: 1,1 εκατ. νέοι πελάτες στο πρώτο εννεάμηνο του 2012
- Zooplus: Παράγοντες επιτυχίας – Η εξειδίκευση και η διεθνοποίηση
Categories: e-commerce
Απάντηση