Zooplus: Αύξηση τζίρου κατά 21% στα 1,34 δισ. ευρώ το 2018

Με αύξηση του τζίρου της κατά 21% (αρχείο PDF) έκλεισε το 2018 για την Zooplus. Ειδικότερα, οι πωλήσεις της Zooplus ανήλθαν στα 1,34 δισ. ευρώ, έναντι 1,11 δισ. ευρώ, την προηγούμενη χρονιά („Η Zooplus έσπασε το φράγμα του ενός δισεκατομμυρίου ευρώ σε πωλήσεις“). Ιδιαίτερα ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι τα προϊόντα ζωοτροφών ιδιωτικής ετικέτας εμφάνισαν αύξηση 35% σε αξία.

Η ανάπτυξη επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στο ψηλό ποσοστό επαναγοραστών (95%) και στη σημαντική αύξηση των νέων πελατών (722 χιλιάδες το 4′ τρίμηνο του 2018, εμφανίζοντας αύξηση 21% έναντι του γ’ τριμήνου 2018).

Ενδιαφέρον έχει επίσης το γεγονός ότι η η Zooplus δοκιμάζει μέσω της θυγατρικής της Bitiba αλλά και του νέου εγχειρήματός της zoobee, την αποστολή αγαθών για την κάλυψη των καθημερινών αναγκών των πελατών της από καφέ και πάνες μέχρι και βιολογικά προϊόντα.

Ο κορυφαίος αποκλειστικά διαδικτυακός παίκτης λιανικής πώλησης τροφών και αξεσουάρ για κατοικίδια ζώα στην Ευρώπη δραστηριοποιείται σε συνολικά 30 χώρες, μεταξύ των οποίων και στην Ελλάδα.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: