Η Amazon λάνσαρε και τις δικές της μάρκες επίπλων

Αν ενασχολείστε με την αγορά λιανεμπορίου επίπλων, τότε, η είδηση ότι η Amazon λάνσαρε τις δικές της μάρκες επίπλων, σίγουρα δεν θα σας ενθουσιάσει. Το χαρτοφυλάκιο της αποτελείται ήδη από πέντε ιδιωτικές ετικέτες – Brands επίπλων, την Rivet, την Movian, την Alkove, την Infinikit και την Furniture 247, ενώ εδώ και καιρό προσφέρει και τα δικά της στρώματα.

Ενώ καθόλου τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι η λειτουργία του “Discover” επικεντρώνεται αρχικά στην κατηγορία του επίπλου. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής η Amazon θέλει να καταγράψει και να κατανοήσει τις προτιμήσεις των πελατών της.

Σημειώνεται ότι η Amazon στο τέλος του δ’ τριμήνου είχε συνολικά 135 ιδιωτικές ετικέτες – μάρκες στο χαρτοφυλάκιό της („How many private-label brands did Amazon add in Q4?“).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Furniture

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: