Αν ενασχολείστε με την αγορά λιανεμπορίου επίπλων, τότε, η είδηση ότι η Amazon λάνσαρε τις δικές της μάρκες επίπλων, σίγουρα δεν θα σας ενθουσιάσει. Το χαρτοφυλάκιο της αποτελείται ήδη από πέντε ιδιωτικές ετικέτες – Brands επίπλων, την Rivet, την Movian, την Alkove, την Infinikit και την Furniture 247, ενώ εδώ και καιρό προσφέρει και τα δικά της στρώματα.
Ενώ καθόλου τυχαίο δεν είναι το γεγονός ότι η λειτουργία του “Discover” επικεντρώνεται αρχικά στην κατηγορία του επίπλου. Μέσω της παραπάνω εφαρμογής η Amazon θέλει να καταγράψει και να κατανοήσει τις προτιμήσεις των πελατών της.
Σημειώνεται ότι η Amazon στο τέλος του δ’ τριμήνου είχε συνολικά 135 ιδιωτικές ετικέτες – μάρκες στο χαρτοφυλάκιό της („How many private-label brands did Amazon add in Q4?“).
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon λανσάρει δικές της μάρκες ρούχων
- Η αγοραστική διαδικασία των καταναλωτών μετατοπίζεται υπέρ της Amazοn – χαμένοι οι κατασκευαστές
- Ιδιωτικές ετικέτες το μελλοντικό συγκριτικό πλεονέκτημα των διαδικτυακών εμπόρων
- e-πιπλα: Η δυναμική μιας αγοράς που θέλει τον μάστορά της
Categories: e-commerce, E-Furniture
Απάντηση