JD.com: Αύξηση πωλήσεων 27,5% στα 67,2 δισ. δολάρια το 2018

Η δεύτερη μεγαλύτερη, βάσει τζίρου, ηλεκτρονική πλατφόρμα στην κινεζική αγορά μετά την Alibaba, η JD.com, δημοσίευσε χθες τα προκαταρκτικά οικονομικά αποτελέσματα για το έτος 2018. Οι καθαρές πωλήσεις της JD.com ανήλθαν στα 462 δισ. γουάν (67,2 δισ. δολάρια) παρουσιάζοντας αύξηση 27,5% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Η συγκεκριμένη αύξηση οφείλεται κατά κύριο λόγο στην αύξηση κατά 142% των καθαρών πωλήσεων των υπηρεσιών logistics στα 12,4 δισ. γουάν (1,63 δισ. δολάρια) καθώς και στην αύξηση κατά 32% των καθαρών πωλήσεων των Marketplace υπηρεσιών και των πωλήσεων από διαφήμιση στα 33,5 δισ. γουάν (4,4 δισ. δολάρια).

Η JD.com λειτουργεί 550 ιδιόκτητες αποθήκες και 7 κέντρα fulfilment συνολικής εκτάσεως 12 εκατομμύρια τ.μ., ενώ αυτή έχει αποκτήσει προσβασιμότητα στο περίπου 100% του κινεζικού πληθυσμού.

Η JD.com απαριθμεί σήμερα 305 εκατ. πελάτες και 210.000 εμπόρους – brands.

Πριν λίγες μέρες η JD.com ανακοίνωσε την επέκταση της στρατηγικής της συνεργασίας με την Farfetch στη κινεζική αγορά. Μέσω αυτής, οι πελάτες της JD.com θα αποκτήσουν άμεση πρόσβαση σε 3.000 Luxury Brands του δικτύου της Farfetch. Υπενθυμίζω ότι η JD.com είναι μεγαλομέτοχος της Farfetch.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της JD.com μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF)

Για τον τρόπο προσέγγισης και λειτουργίας της κινεζικής αγοράς, στην πλέον δυνατή παγκοσμίως αγορά λιανεμπορίου, είχαμε αναφερθεί εκτενέστερα στην πρώτη μας ηλεκτρονική έκδοση – Whitepaper με τίτλο «Διεθνοποίηση μέσω ενός κλικ».

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms

Tags: ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: