Η Mister Spex (Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα) έσπασε το φράγμα των 100 εκατ. ευρώ σε πωλήσεις. Ειδικότερα, οι πωλήσεις του μεγαλύτερου διαδικτυακού παίκτη στον κλάδο των οπτικών ειδών στην Ευρώπη ανήλθαν στα 104,3 εκατ. ευρώ το 2017, παρουσιάζοντας αύξηση 13% σε σχέση με το 2016.
Η Mister Spex δραστηριοποιείται σε εννέα ευρωπαϊκές χώρες (Γαλλία, Γερμανία, Ελβετία, Ολλανδία, Ισπανία, Μ. Βρετανία, Σουηδία, Νορβηγία και Φιλανδία). Το μεγαλύτερο μέρος του τζίρου πραγματοποιείται στη Γερμανία και δευτερευόντως στις σκανδιναβικές χώρες, συμβάλλοντας κατά 19% στο συνολικό τζίρο.
Οι λειτουργικές ζημιές σε επίπεδο EBITDA διαμορφώθηκαν στα 6,5 εκατ. ευρώ, παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση ύψους 3,6 εκατ. ευρώ έναντι ζημιών 2,9 εκατ. ευρώ το 2016.
Από την άλλη, ο ανταγωνιστής της, η Brille24, με τζίρο περίπου 30 εκατ. ευρώ, εξαγοράστηκε πρόσφατα από τον γαλλο-ιταλικό όμιλο Essilor-Luxottica. Παράλληλα, η Essilor-Luxottica ανακοίνωσε μεταξύ άλλων και την εξαγορά της ελληνικής Union Optic με τζίρο περίπου 9 εκατ. ευρώ μέσω της συμμετοχής της στη Shamir, σηματοδοτώντας τη δημιουργία ενός επικίνδυνου ολιγπωλίου (Γεννήθηκε ένα πανάκριβο ολιγοπώλιο στην αγορά Οπτικών της Ελλάδας).
The Company reinforces its presence in Greece, where Essilor partner Shamir acquired Union Optic, a prescription laboratory that also distributes optical instruments. Union Optic generates annual sales of about €9 million across Greece and Cyprus
Υπενθυμίζω ότι πέρυσι ολοκληρώθηκε (αρχείο PDF) η συγχώνευση της Essilor με την Luxottica, σηματοδοτώντας τη δημιουργία ενός «διεθνούς μονοπωλίου» στην αγορά των οπτικών, με συνολικές πωλήσεις τα 16,2 δισ. ευρώ (αρχείο PDF) και τεράστια περιθώρια κέρδους (Glasses can have a markup of 1,000%. Two former LensCrafters executives revealed why.).
Σχετικά άρθρα:
- Mister Spex: Στα 92,3 εκατ. ευρώ (+16%) οι πωλήσεις το 2016
- Mister Spex: Αύξηση 39% των ενοποιημένων πωλήσεων στα 79,6 εκατ. ευρώ για το 2015
- Με ποιο επιχειρηματικό μοντέλο η Mister Spex «έβαλε τα γυαλιά» στα οπτικά καταστήματα
Categories: e-commerce, Multichannel Commerce
Απάντηση