Πλαίσιο: Αύξηση πολυκαναλικών πωλήσεων κατά 8% στα 309 εκατ. ευρώ και μείωση κερδών το 2018

Το Πλαίσιο παρουσίασε πρόσφατα τα οικονομικά αποτελέσματα του έτους 2018. Σύμφωνα λοιπόν με αυτά, ο κύκλος εργασιών του ομίλου το 2018 ανήλθε σε 309 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση κατά 8,0% σε σχέση με το 2017. Η επίδοση αυτή είναι η υψηλότερη της τελευταίας επταετίας και επαναφέρει εκ νέου τον ενοποιημένο κύκλο εργασιών του ομίλου στα επίπεδα του 2011.

Βέβαια, παρά τη μεγάλη αύξηση εσόδων (δυστυχώς, και στην οικονομική έκθεση του 2018 δεν γίνεται καμία αναφορά για το ύψος των διαδικτυακών πωλήσεων – απλά αναφέρεται η εντυπωσιακή πορεία του καναλιού πωλήσεων internet (+12% ετησίως)), τα κέρδη του ομίλου υποχώρησαν. Βλέπετε, το πολυκαναλικό επιχειρηματικό μοντέλο της, κοστίζει αρκετά χρήματα.

Ειδικότερα, τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) υποχώρησαν κατά 11% φτάνοντας τα 9,5 εκατ. ευρώ, λόγω κόστους έναρξης δύο νέων καταστημάτων (σε Αγία Παρασκευή και στα Χανιά). Σημειώνεται ότι η επένδυση στο κατάστημα της Αγίας Παρασκευής ανήλθε σε 2,7 εκ. ευρώ και στο κατάστημα των Χανίων σε 1,4 εκ. ευρώ περίπου.

Αντίστοιχα, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους υποχώρησαν κατά 21,3% φθάνοντας τα 3,85 εκατ. ευρώ. Προς την κατεύθυνση αυτή καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε η αύξηση των λειτουργικών εξόδων, τα οποία σημείωσαν αύξηση 9,4%, στα 56,8 εκατ. ευρώ αλλά και η προσαρμογή στους νέους φορολογικούς συντελεστές.

Σε σχέση με τους τομείς δραστηριότητας του ομίλου, η συμβολή της Τηλεφωνίας στις πωλήσεις του ομίλου για το 2018 αυξήθηκε στο 20,1%, έναντι 18,0% το 2017. Κατά συνέπεια, μικρότερο ποσοστό στο μερίδιο του συνόλου των πωλήσεων κατέγραψαν ο κλάδος των Ειδών Γραφείου που συνέβαλε κατά 32,4% στις ενοποιημένες πωλήσεις (2017: 33,1%) και ο κλάδος των Η/Υ από 48,3%,στο 47,1%. Τέλος, οι πωλήσεις υπηρεσιών ανήλθαν σε 1.541 χιλ €, πρακτικά ανέπαφες σε σχέση με ένα χρόνο πριν.

Τέλος, ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι η εταιρεία προχωράει στην ανέγερση του νέου Κέντρου Διανομής, μιας επένδυσης ύψους 2,4 εκατ. ευρώ, που θα ενισχύσει τις δυνατότητες αποθήκευσης και διανομής, αλλά και στην υλοποίηση της νέας τεχνολογικής πλατφόρμας στο plaisio.gr, με στόχο την αναβάθμιση του ηλεκτρονικού καταστήματος και τη διενέργεια προσωποποιημένου ψηφιακού marketing.

Την πλήρη παρουσίαση των οικονομικών αποτελεσμάτων της Πλαίσιο μπορείτε να δείτε εδώ (αρχείο PDF).

Σχετικά άρθρα:



Categories: e-commerce, Multichannel Commerce

Tags: , ,

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.