Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στην πρόσφατη Οικονομική Έκθεση (αρχείο PDF) του 2018 της ProSiebenSat1, μητρική της Flaconi, ο κύκλος εργασιών της γερμανικής πλατφόρμας καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς για το 2018 αυξήθηκε κατά 40% στα 134 εκατ. ευρώ (via @excitingcommerce).
Η γερμανική επιχειρήση απαριθμεί 1,4 εκατ. ενεργούς πελάτες στις γεραμανόφωνες αγορές, ενώ αυτή σχεδιάζει την επέκτασή της και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.
Η Flaconi κατέχει τη δεύτερη θέση στη γερμανική online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς μετά την Douglas („Douglas: Αύξηση τζίρου στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές και ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών ″), ενώ πρόσφατα η ίδια εξαγόρασε την εφαρμογή Eve.
Σχετικά άρθρα:
- Douglas: Αύξηση τζίρου στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές και ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών
- Τα 100 εκατ. ευρώ (+60%) ξεπέρασε ο τζίρος της Flaconi το 2017
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
Categories: E-Beauty, e-commerce
Απάντηση