Flaconi: Αύξηση τζίρου 40% στα 134 εκατ. ευρώ το 2018

Σύμφωνα με τα οικονομικά στοιχεία που περιλαμβάνονται στην πρόσφατη Οικονομική Έκθεση (αρχείο PDF) του 2018 της ProSiebenSat1, μητρική της Flaconi, ο κύκλος εργασιών της γερμανικής πλατφόρμας καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς για το 2018 αυξήθηκε κατά 40% στα 134 εκατ. ευρώ (via @excitingcommerce).

Flaconi: A leading eCommerce Online Beauty

Η γερμανική επιχειρήση απαριθμεί 1,4 εκατ. ενεργούς πελάτες στις γεραμανόφωνες αγορές, ενώ αυτή σχεδιάζει την επέκτασή της και σε άλλες ευρωπαϊκές αγορές.

Η Flaconi κατέχει τη δεύτερη θέση στη γερμανική online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς μετά την Douglas („Douglas: Αύξηση τζίρου στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές και ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών ″), ενώ πρόσφατα η ίδια εξαγόρασε την εφαρμογή Eve.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:E-Beauty, e-commerce

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: