Η σκανδιναβική Bygghemma κυριαρχεί στην ευρωπαϊκή αγορά επίπλων μέσω του διαδικτύου – δραστηριοποιείται και στην ελληνική αγορά

Σε καμία άλλη περιοχή της Ευρώπης η στρατηγική ανάπτυξης εμπορικών ομίλων ηλεκτρονικών αγορών δεν αναπτύσσεται με τόσο γρήγορους ρυθμούς όσο στη Σκανδιναβία. Χαρακτηριστικό παράδειγμα των παραπάνω αποτελεί ο σουηδικός όμιλος Bygghemma, ο οποίος ξεκίνησε τη λειτουργία του το 2006 ως ηλεκτρονικό κατάστημα DIY (Φτιάξ’ το μόνος σου) για να αντλήσει πέρυσι κεφάλαια ύψους 35 εκατ. ευρώ περίπου (350 Mio. SEK) από την είσοδο της εταιρείας στο χρηματιστήριο της Στοκχόλμης και να εξελιχθεί μέσω εξαγορών στον μεγαλύτερο βάσει τζίρου διαδικτυακό παίκτη στην ευρωπαϊκή αγορά DIY & επίπλων.

Bygghemma Group at a glanceΕιδικότερα, οι καθαρές πωλήσεις του ομίλου ανήλθαν πέρυσι σε 480 εκατ. ευρώ περίπου (4.973,7 δισεκ. SEK) έναντι 420 εκατ. ευρώ (3.955,5 δισεκ. SEK) το 2017, εμφανίζοντας αύξηση κατά 25,7%. Παράλληλα πέτυχε αύξηση κερδών στα 5 εκατ. ευρώ περίπου (50,8 εκατ. SEK) το 2018 έναντι 2,8 εκατ. ευρώ περίπου (28,7 εκατ. SEK) το συγκρίσιμο 2017, μια αύξηση της τάξης του 76,7%.

Όσον αφορά τη γεωγραφική προέλευση των εσόδων, ο μεγαλύτερος τζίρος πραγματοποιείται στη σουηδική αγορά (63%), ενώ η ίδια λειτουργεί συνολικά 60 Showrooms στη Σκανδιναβία.

Bygghemma Group KPIs

Άξιον αναφοράς είναι ότι η Bygghemma αναπτύσσει, στην αγορά του επίπλου, και το δικό της δίκτυο logistics – αποθήκες, ενώ με ιδιόκτητα μεταφορικά μέσα εξυπηρετεί τους πελάτες της, στις επιτόπου αγορές όπου αυτή δραστηριοποιείται.

Πρόσφατα ο όμιλος εξαγόρασε την Designkupp AS και τη Nordiska Fönster, ενώ ενδιαφέρον έχει το γεγονός ότι πέρυσι εξαγόρασε τη λιθουανική Furniture1 UAB, “the leading online pure-play retailer within furniture and interior decoration in the Baltics and Eastern Europe”, η οποία εκτός από τη δραστηριοποίησή της στις αγορές της βαλτικής και ανατολικής Ευρώπης, λειτουργεί και στην Ελλάδα από το δεύτερο εξάμηνο του 2018 το ηλεκτρονικό κατάστημα Epipla1.gr.

Epipla1Όπως έχω επεξηγήσει στο παρελθόν, για τον μέσο έλληνα έμπορο, τα πράγματα γίνονται  μέρα με τη μέρα ολοένα και δυσκολότερα, καθώς ο ανταγωνισμός στις ηλεκτρονικές αγορές εντείνεται μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου αλλά και εξαιτίας της έλευσης εταιρειών – μαμούθ με τζίρο εκατοντάδων εκατομμυρίων και δισεκατομμυρίων στην ελληνική αγορά.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Furniture, Internationalization

Ετικέτες: , , , , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: