Η Amazon λάνσαρε και επίσημα στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, την πρώτη επώνυμη πλατφόρμα της στις αγορές της Μέσης Ανατολής. Υπενθυμίζεται ότι η Amazon πριν από δύο χρόνια περίπου εξαγόρασε τη μεγαλύτερη πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της Μέσης Ανατολής, τη Souq (H Amazon επιβεβαιώνει την εξαγορά της Souq με στόχο την κατάκτηση των αγορών της Μέσης Ανατολής), έναντι 580 εκατ. δολαρίων. Ήδη, οι επισκέπτες της Souq ανακατευθύνονται στην ιστοσελίδα Amazon.ae.
Σύντομα η Amazon θα επεκτείνει την παρουσία της και σε άλλες χώρες της Μέσης Ανατολής.
Μέσω της παραπάνω στρατηγικής κίνησης, η Amazon αποκτά πρόσβαση σε μια παρθένα σχετικά περιοχή με περίπου 157 εκατ. καταναλωτές, όπου σύμφωνα με τη συμβουλευτική McKinsey (Digital Middle East: Transforming the region into a leading digital economy) η πραγματοποίησης αγορών μέσω του διαδικτύου αντιπροσωπεύει μονάχα το 2% του συνολικού τζίρου του λιανεμπορίου.
Σχετικά άρθρα:
- H Amazon επιβεβαιώνει την εξαγορά της Souq με στόχο την κατάκτηση των αγορών της Μέσης Ανατολής
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Έσπασε το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων η Amazon
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms, Internationalization
Απάντηση