Ιστορικό ρεκόρ πέτυχε η κορυφαία διαδικτυακή επιχείρηση στην τσεχική αγορά λιανικής πώλησης καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς Notino, πραγματοποιώντας τις μεγαλύτερες πωλήσεις στα 15 χρόνια λειτουργίας της. Ειδικότερα, οι πανευρωπαϊκές πωλήσεις της για το 2018 αυξήθηκαν κατά 18,5% σε 8,4 δισ. τσεχικές κορώνες (περίπου 327 εκατ. ευρώ).
Η Notino δραστηριοποιείται, εκτός των άλλων, στις αγορές της Πολωνίας, της Γερμανίας, της Σλοβακίας, της Ρουμανίας, της Αυστρίας, της Γαλλίας, της Βουλγαρίας και της Ουγγαρίας, ενώ η εταιρεία δραστηριοποιείται και στην αγορά της Ελλάδας από το 2017. Συνολικά 7,5 εκατ. δέματα βρήκαν το δρόμο τους έξω από τις εγκαταστάσεις της Notino (η εταιρεία διαθέτει αποθήκες και κέντρο διανομής στην πόλη Rajhrad της Τσεχίας). Ισχυρότερη μέρα πωλήσεων αναδείχθηκε η Black Friday με συνολικά 86.000 παραγγελίες. Η παραπάνω εταιρεία απέστειλε πέρσι τα προϊόντα της σε 22 ευρωπαϊκές χώρες, ενώ απασχολεί συνολικά 1225 άτομα προσωπικό.

Εσωτερικό καταστήματος της Notino – Πηγή: Notino.gr
Σημειώνεται ότι η εταιρεία λειτουργεί και 21 φυσικά καταστήματα, τα περισσότερα εκ των οποίων (6) στην Τσεχία, στην Πολωνία και (5) στη Γερμανία, ενώ σύντομα η τσεχική εταιρεία θα επεκταθεί και στις αγορές της Ελβετίας και Ιρλανδίας.
Λαμβάνοντας υπόψη τα παραπάνω δεδομένα, η Notino θα πρέπει να συμπεριληφθεί στη λίστα με τους σημαντικότερους διαδικτυακούς παίκτες της αγοράς καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς (Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς).
Σχετικά άρθρα:
- Flaconi: Αύξηση τζίρου 40% στα 134 εκατ. ευρώ το 2018
- Douglas: Αύξηση τζίρου στα 3,3 δισ. ευρώ χάρη στις εξαγορές και ταυτόχρονη διεύρυνση ζημιών
- The Hut Group: Έλαβε δάνειο ύψους 345 εκατ. αγγλικών λιρών με στόχο την κυριαρχία στην Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Beauty: Ποιοι παίκτες κυριαρχούν στην ευρωπαϊκή Online αγορά καλλυντικών και προϊόντων ομορφιάς
- Άρωμα στις Online αγορές των καλλυντικών
Categories: E-Beauty, e-commerce, Internationalization
Απάντηση