The RealReal: Στα 207 εκατ. δολάρια ο τζίρος της – δρομολογεί την είσοδό της στο χρηματιστήριο

Την είσοδό της στο χρηματιστήριο δρομολογεί η The RealReal, η πλατφόρμα C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ειδών πολυτελείας, όπως για παράδειγμα πολυτελή ενδύματα και αξεσουάρ. Σύμφωνα με στοιχεία του κατατεθέντος ενηµερωτικού δελτίου στην αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς, οι πωλήσεις της για το 2018 ανήλθαν στα 207 εκατ. δολάρια, εμφανίζοντας μια αύξηση της τάξης του 55% σε σχέση με το 2017, ενώ η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινήθηκαν μέσω της πλατφόρμας της ανήλθαν στο ποσό των 771 εκατ. δολαρίων, καταγράφοντας αύξηση 44% σε σχέση με το 2017.

Η νεοφυής εταιρεία με έδρα τον Σαν Φρανσίσκο, η οποία λειτουργεί και τρία φυσικά καταστήματα (δύο στη Νέα Υόρκη και ένα στο Λος Άντζελες), στον τελευταίο γύρο χρηματοδότησης της τον Ιούλιο το 2018, αποτιμήθηκε στα 745 εκατ. δολάρια, ενώ αυτή συγκέντρωσε μέσα στους τελευταίους 12 μήνες 170 εκατ. δολάρια – 70 εκατ. συγκεντρώθηκαν μονάχα τον περασμένο Μάρτιο. Με ζημιές ύψους 18,5 εκατ. δολαρίων το τελευταίο τρίμηνο, η ανάγκη κεφαλαιακής ενίσχυσης καθίσταται απολύτως απαραίτητη.

Για την υπηρεσία της η TheRealReal παρακρατεί μια προμήθεια ύψους 35% επί της τιμής πώλησης. Παράλληλα, η εταιρεία λαμβάνει και έσοδα από τα ταχυδρομικά τέλη αλλά και από τις χρεώσεις της συνδρομητικής της υπηρεσίας, First Look.  

Η εταιρεία απαριθμεί 456 χιλιάδες ενεργούς πελάτες σε 60 χώρες, με μέσο όρο αξίας καλαθιού τα 450 δολάρια, ενώ 80% του τζίρου προέρχεται από επαναλαμβανόμενους αγοραστές.

Στην Ευρώπη, η γαλλική Vestiaire Collective („Vestiaire Collective: Εστιάζει στο Re-commerce ειδών πολυτελείας“) λειτουργεί μία αντίστοιχη πλατφόρμα.

Η TheRealReal αποτελεί τη δεύτερη πλατφόρμα C2C (consumer to consumer) μεταπώλησης μεταχειρισμένων ειδών, μετά τη Mercari („Mercari: Η ιαπωνική κινητή εφαρμογή ηλεκτρονικού εμπορίου άντλησε 1,2 δισ. δολάρια από το χρηματιστήριο του Τόκιο“), που θα εισέλθει στο χρηματιστήριο.

Στο παρελθόν σάς είχα αναφέρει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι ο μοχλός ανάπτυξης του κλάδου πολυτελείας, ενώ σάς είχα παρουσιάσει την αγορά των μεταχειρισμένων ρολογιών πολυτελείας („Ο μετασχηματισμός της αγοράς πολυτελών ρολογιών προήλθε από «δεύτερο χέρι»“).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion, Recommerce

Ετικέτες: , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: