Σπάει το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις η Boohoo φέτος

Η άκρως εντυπωσιακή πορεία („Boohoo: Αύξηση τζίρου κατά 48% στα εκατ. 857 εκατ. στερλίνες και αύξηση κερδών κατά 38% στα 60 εκατ. στερλίνες“) της Boohoo συνεχίζεται και φέτος. Σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα του α’ τριμήνου 2019 που ανακοινώθηκαν (αρχείο PDF) πρόσφατα, αυτή παρουσίασε σημαντική αύξηση του κύκλου εργασιών. Ειδικότερα, τα έσοδα α’ τριμήνου 2019 της Boohoo ανήλθαν σε 254,3 εκατ. στερλίνες, σημειώνοντας αύξηση κατά 39%. Λαμβάνοντας υπόψη ότι η εταιρεία προσδοκά για το τρέχων έτος ετήσια αύξηση του κύκλου εργασιών της μεταξύ 25% και 30%, τότε αυτή θα σπάσει φέτος το φράγμα του 1 δισ. ευρώ σε πωλήσεις.

Η Multi-brand στρατηγικής της Boohoo φαίνεται να αποδίδει, καθώς και τρεις μάρκες της εμφανίζουν εντυπωσιακά ποσοστά ανάπτυξης. Μάλιστα οι πωλήσεις της Nasty Gal κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση (153%) για το α’ τρίμηνο του 2019. Βέβαια, βασικός κινητήριος μοχλός της ανάπτυξης και για το 2019 είναι η δεύτερη μάρκα της, η PrettyLittleThing, την οποία εξαγόρασε στα τέλη του 2016. Οι πωλήσεις της Pretty Little Thing το α’ τρίμηνο του 2019 ανήλθαν στα 112,1 εκατ. στερλίνες καταγράφοντας αύξηση 42%. Πρόσφατα η Boohoo εξαγόρασε (αρχείο PDF) το γυναικείο fashion brand MissPap, αντί ποσού του οποίου το ύψος δεν έγινε γνωστό.

Το μεγαλύτερο ποσοστό του τζίρου της προέρχεται από τη βρετανική αγορά, ενώ τη μεγαλύτερη ανάπτυξη εμφανίζουν οι αγορές των ΗΠΑ (64%) και της Ευρώπης (72%).

Η Boohoo αποτελεί ένα από τα χαρακτηριστικά παραδείγματα fashion online pure player, που ταρακουνά την αγορά της Zara και της παρέας της (Πόσο αργά είναι «πολύ αργά» για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της;).

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion

Ετικέτες: ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: