Στο – διήμερο – προσφορών Prime Day της 15ης και 16ης Ιουλίου, η Αmazon πραγματοποίησε πωλήσεις ύψους 2 δισ. δολάρια μέσω του Marketplace. Αν λάβουμε υπόψη και τις δικές της λιανικές πωλήσεις, τότε η συνολική ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινήθηκαν στο 48ωρο μέσω της πλατφόρμας της θα πρέπει να ξεπέρασε το ποσό των 4 δισ. δολαρίων.
Υπενθυμίζω ότι φέτος ο Jeff Bezos αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της Amazon ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων. Από το παραπάνω ποσό, τα 160 δισ. δολάρια αφορούν τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Marketplace, ενώ τα υπόλοιπα 117 δισ. δολάρια αφορούν τις δικές της λιανικές πωλήσεις.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Έσπασε το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων η Amazon
- Γερμανία: Δικαστική απόφαση απαγορεύει τo Amazon Dash Button
- Η Amazon και επίσημα στην τουρκική αγορά
- H Amazon οδεύει ολοταχώς για τζίρο 200 δισ. δολάρια
- Amazon Go: Πρεμιέρα σήμερα του πρώτου «έξυπνου» σούπερ μάρκετ με καθυστέρηση ενός έτους
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Amazon: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 27% στα 136 δισ. δολάρια για το 2016
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce, E-Commerce Platforms
Απάντηση