Η Amazon δημοσίευσε σήμερα τα οικονομικά αποτελέσματα του β΄ τριμήνου και εξαμήνου του 2019. Τόσο οι λιανικές πωλήσεις όσο και εκείνες του Marketplace παρουσίασαν το πρώτο εξάμηνο του 2019 σημαντική άνοδο κατά 12% και 22% αντίστοιχα. Ο κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου είδε τα έσοδά του να αυξάνονται 20% στα 63,4 δισ. δολάρια το δεύτερο τρίμηνο του έτους, ενώ τα κέρδη του ανήλθαν στα 2,6 δισ. δολάρια, ένατι κερδών 3,6 δισ. δολάρια του πρώτου τριμήνου. Πρακτικά αυτό σημαίνει ότι το πρώτο εξάμηνο του 2019 τα συνολικά κέρδη της Amazon αλήθαν στα 6,2 δις δολάρια!
Η εκτίναξη των εσόδων το δεύτερο τρίμνο του 2019 επιτεύχθηκε, κατά μεγάλο μέρος, χάρη στην αύξηση κατά 37% των λειτουργικών εσόδων των cloud computing υπηρεσιών της Amazon Web Services (AWS), στην αύξηση κατά 39% των λειτουργικών εσόδων των Prime υπηρεσιών καθώς και στην αύξηση κατά 37% των εσόδων από διαφήμιση.
Όσον αφορά τα έσοδα από την δραστηριότητα στον κλάδο της λιανικής πώλησης τροφίμων της Whole Foods („Θα καταφέρει να λύσει τον «γόρδιο δεσμό» της λιανικής πώλησης τροφίμων, η στρατηγική της Amazon για τη Whole Foods;“), αυτά παραμένουν στάστιμα στα 4,3 δισ. δολάρια.
Η Amazon προσδοκά και για το τρίτο τρίμηνο ισχυρούς ρυθμούς ανάπτυξης (μεταξύ 17% και 24%) σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2018.
Υπενθυμίζω ότι φέτος ο Jeff Bezos αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της Amazon ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων. Από το παραπάνω ποσό, τα 160 δισ. δολάρια αφορούν τις πωλήσεις που πραγματοποιήθηκαν μέσω του Marketplace, ενώ τα υπόλοιπα 117 δισ. δολάρια αφορούν τις δικές της λιανικές πωλήσεις.
Σχετικά άρθρα:
- Amazon Prime Day: Σε 48 ώρες πραγματοποιήθηκαν πωλήσεις 2 δισ. δολάρια μέσω του Marketplace
- Η Amazon αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων (GMV) που διακινούνται μέσω της πλατφόρμας της ανέρχεται στο ποσό των 277 δισ. δολαρίων
- Έσπασε το φράγμα των 200 δισ. δολαρίων η Amazon
- Γερμανία: Δικαστική απόφαση απαγορεύει τo Amazon Dash Button
- Η Amazon και επίσημα στην τουρκική αγορά
- H Amazon οδεύει ολοταχώς για τζίρο 200 δισ. δολάρια
- Amazon Go: Πρεμιέρα σήμερα του πρώτου «έξυπνου» σούπερ μάρκετ με καθυστέρηση ενός έτους
- Marketplaces: Τα επιχειρηματικά μοντέλα, που είναι οι πραγματικοί νικητές της συγκεντροποίησης στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο
- Amazon: Αύξηση των καθαρών εσόδων κατά 27% στα 136 δισ. δολάρια για το 2016
- Amazon Go: Η Amazon παρουσιάζει την τεχνολογία της «Just Walk Out» – επιτίθεται τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ
- Με ποια στρατηγική θα διεισδύσει η Amazon τελικά στην ελληνική αγορά;
- Η Amazon «έφαγε λάχανο» το παραδοσιακό λιανεμπόριο στις Η.Π.Α.
- E-Commerce 2020: Κερδισμένοι και ηττημένοι
Categories: e-commerce
Απάντηση