Η Stitch Fix, η αμερικανική εταιρεία που προσφέρει επιμελημένες αγορές ρούχων με τη βοήθεια των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τα αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου και του οικονομικού έτους 2019, που έληξε στις 31 Ιουλίου 2019. Η Stitch Fix ανακοίνωσε ότι καθαρές πωλήσεις της κατέγραψαν άνοδο 29% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, στα 1,6 δισ. δολάρια.
Αντίστοιχα, αύξηση 18% παρουσίασε και η πελατειακή βάση της Stitch Fix, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των ενεργών πελατών στους 3,2 εκατ. πελάτες (αρχείο PDF), με το επιχειρηματικό μοντέλο της να απευθύνεται σε όλο το πελατειακό φάσμα ηλικιών.
Στην πρόσφατη επιστολή (αρχείο PDF) προς τους μετόχους της, η Stitch Fix αποκαλύπτει ότι αυτή θα προσφέρει στους επισκέπτες της και τη δυνατότητα πραγματοποιήσης άμεσων αγορών μέσα από τις νέες εφαρμογές “Shop New Colors” και “Shop Your Looks”.
Σχετικά άρθρα:
- Stitch Fix: Αύξηση τζίρου κατά 26% ανερχόμενη σε 1,2 δισ. δολάρια – ετοιμάζει την επέκτασή της στην αγγλική αγορά
- Stitch Fix: Στα 977 εκατ. δολάρια ο τζίρος της – ετοιμάζει την είσοδό της στο χρηματιστήριο
- Stitch Fix: Προσφέρει επιμελημένες αγορές ρούχων με τη βοήθεια των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης
Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion
Απάντηση