Stitch Fix: Αύξηση τζίρου κατά 29% στα 1,6 δισ. δολάρια

Η Stitch Fix, η αμερικανική εταιρεία που προσφέρει επιμελημένες αγορές ρούχων με τη βοήθεια των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τα αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου και του οικονομικού έτους 2019, που έληξε στις 31 Ιουλίου 2019. Η Stitch Fix ανακοίνωσε ότι καθαρές πωλήσεις της κατέγραψαν άνοδο 29% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, στα 1,6 δισ. δολάρια.

Stitch Fix Sales 2019

Αντίστοιχα, αύξηση 18% παρουσίασε και η πελατειακή βάση της Stitch Fix, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των ενεργών πελατών στους 3,2 εκατ. πελάτες (αρχείο PDF), με το επιχειρηματικό μοντέλο της να απευθύνεται σε όλο το πελατειακό φάσμα ηλικιών.

Stitch Fix Clients Age Groups

Στην πρόσφατη επιστολή (αρχείο PDF) προς τους μετόχους της, η Stitch Fix αποκαλύπτει ότι αυτή θα προσφέρει στους επισκέπτες της και τη δυνατότητα πραγματοποιήσης άμεσων αγορών μέσα από τις νέες εφαρμογές “Shop New Colors” και “Shop Your Looks”.

Σχετικά άρθρα:



Categories: Curated Shopping, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Tags:

Απάντηση

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για να μειώσει τα ανεπιθύμητα σχόλια. Μάθετε πώς υφίστανται επεξεργασία τα δεδομένα των σχολίων σας.

Αρέσει σε %d bloggers: