Stitch Fix: Αύξηση τζίρου κατά 29% στα 1,6 δισ. δολάρια

Η Stitch Fix, η αμερικανική εταιρεία που προσφέρει επιμελημένες αγορές ρούχων με τη βοήθεια των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης, ανακοίνωσε (αρχείο PDF) τα αποτελέσματα του τετάρτου τριμήνου και του οικονομικού έτους 2019, που έληξε στις 31 Ιουλίου 2019. Η Stitch Fix ανακοίνωσε ότι καθαρές πωλήσεις της κατέγραψαν άνοδο 29% σε σχέση με ένα χρόνο νωρίτερα, στα 1,6 δισ. δολάρια.

Stitch Fix Sales 2019

Αντίστοιχα, αύξηση 18% παρουσίασε και η πελατειακή βάση της Stitch Fix, διαμορφώνοντας τον συνολικό αριθμό των ενεργών πελατών στους 3,2 εκατ. πελάτες (αρχείο PDF), με το επιχειρηματικό μοντέλο της να απευθύνεται σε όλο το πελατειακό φάσμα ηλικιών.

Stitch Fix Clients Age Groups

Στην πρόσφατη επιστολή (αρχείο PDF) προς τους μετόχους της, η Stitch Fix αποκαλύπτει ότι αυτή θα προσφέρει στους επισκέπτες της και τη δυνατότητα πραγματοποιήσης άμεσων αγορών μέσα από τις νέες εφαρμογές «Shop New Colors» και «Shop Your Looks».

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:Curated Shopping, e-commerce, E-Commerce Platforms, E-Fashion

Ετικέτες:

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: