Η H&M απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών της Sellpy – προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της

Η σουηδική H&M πρόσφατα εκτοπίστηκε από την ιαπωνική Fast Retailing στην τρίτη θέση παγκοσμίως ανάμεσα στις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής στον χώρο της μόδας, από τη δεύτερη θέση που κατείχε συνεχώς από το έτος 2015, βάσει των πωλήσεων της. Την πρωτιά συνεχίζει να κατέχει ο ιδιοκτήτης της αλυσίδας Zara, Ιnditex SA. Πρόσφατα, η H&M απέκτησε το πλειοψηφικό πακέτο μετοχών (74%) της Sellpy, λίγο πριν από την εξάπλωση της πλατφόρμας μεταχειρισμένων ενδυμάτων στη γερμανική αγορά.

SellpyΟι πωλήσεις της Sellpy, που μέχρι πρότινος πραγματοποιούνταν μόνο στη σουηδική αγορά, ανήλθαν (via) στα 12,3 εκατ. ευρώ το 2018 εμφανίζοντας αύξηση 36,3% σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι η H&M θα επικεντρωθεί στη διαδικτυακή εξάπλωση της εκπτωτικής πλατφόρμας Afound („Afound – An Innovative Off-Price-Marketplace – Launches In 2018“) σε διεθνές επίπεδο και όχι τόσο στην ανάπτυξη αντίστοιχων φυσικών καταστημάτων, όπως αρχικά είχε προγραμματιστεί, με πρώτη διεθνή αγορά την ολλανδική, ενώ παράλληλα αναπτύσσει (αρχείο PDF) συνεχώς διάφορες νέες πρωτοβουλίες (Pay Later, Visual Search, Same Day Delivery, Scan & Buy, In-Store Mode, Loyalty Programme) με στόχο τη βέλτιστη αγοραστική εμπειρία των πελατών της, δείχνει ότι η σουηδική εταιρεία προωθεί τον ψηφιακό μετασχηματισμό της.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι οι διαδικτυακές πωλήσεις κινήθηκαν ανοδικά κατά 30%, το γ’ τρίμηνο που ολοκληρώθηκε στις 31 Αυγούστου.

Hm online Store upgradeΒέβαια το ερώτημα που τίθεται και πάλι είναι αν είναι πάρα πολύ αργά ή πολύ αργά, για να σώσει η H&M το υφιστάμενο επιχειρηματικό μοντέλο της και αν η σκέψη της να μετασχηματιστεί από καθετοποιημένη αγορά σε πλατφόρμα – marketplace είναι όντως φρόνιμη και υλοποιήσιμη. Και μάλιστα σε μια αγορά όπου ολοένα και περισσότερο κυριαρχούν οι διαδικτυακές πλατφόρμες – marketplaces τύπου Amazon, Zalando και Asos και ενώ της λείπουν τόσο τα απαραίτητα κεφάλαια όσο και η απαραίτητη τεχνογνωσία.

Τόσο η ικανότητα ανάπτυξης διαδικτυακών πλατφορμών – marketplaces όσο και οι εξελίξεις στην αγορά μόδας θα είναι ένα από τα μεγάλα θέματα που θα αναλυθούν στο ne33 Masterclass (Intro in Platform Business Model Innovation) και στο ne33 Conference, στο νέο κορυφαίο συνέδριο ηλεκτρονικού εμπορίου στην ελληνόφωνη αγορά στις 7 και 8 Νοεμβρίου και στο οποίο θα συμμετάσχει τόσο η Zalando και η Funky Buddha όσο και η Koolfly.com.

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, E-Fashion, Recommerce

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: