ne33 Conference 2019: Με ποιο τρόπο αντιμετωπίζει η BIC τις εξελίξεις στο διαδίκτυο;

Στο πλαίσιο της ενότητας του ne33 Conference σχετικά με την εξέλιξη της στρατηγικής του ηλεκτρονικού εμπορίου από τους κατασκευαστές επώνυμων προϊόντων, χαίρομαι ιδιαίτερα επειδή στις 8 Νοεμβρίου η BIC θα παρουσιάσει για πρώτη φορά στο ευρύ κοινό, τον τρόπο με τον οποίο αυτή αντιμετωπίζει τις εξελίξεις στο διαδίκτυο.

BIC HomepageΕνδιαφέρον θα έχει να δούμε, μεταξύ άλλων, σε ποιο στάδιο στρατηγικής ανάπτυξης του Ηλεκτρονικού Εμπορίου βρίσκεται η BIC, μέσω ποιων καναλιών διαθέτει το φάσμα των προϊόντων της και κατά πόσο την ενδιαφέρει η ψηφιακή πελατειακή επαφή, ήτοι μια αποκλειστικά λιανική πρόσβαση σε εκατομμύρια πελάτες.

Η Φαίη Μέξη, e-Commerce Manager της BIC Violex S.A. στις 8 Νοεμβρίου θα μας πληροφορήσει για το «Σε ποιο στάδιο βρίσκεται ο ψηφιακός μετασχηματισμός στον γνωστό πολυεθνικό κολοσσό».

Στο παρελθόν σάς είχα παρουσιάσει τόσο την εξέλιξη της στρατηγικής Ηλεκτρονικού Εμπορίου των κατασκευαστών επώνυμων προϊόντων, καθώς τις πέντε εναλλακτικές λύσεις διάθεσης προϊόντων στο Ηλεκτρονικό Εμπόριο.

Το ne33 Conference είναι πλέον δύο εβδομάδες περίπου μακριά και από σήμερα διαθέτουμε και ομαδικά εισιτήρια (για αγορά τριών εισιτηρίων και πάνω) για τους εμπόρους, τους κατασκευαστές και τα Brands.

Πάρτε, λοιπόν, τους συναδέλφους σας και ελάτε στο Gazarte!

Σχετικά άρθρα:



Κατηγορίες:e-commerce, ne33

Ετικέτες: , , ,

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Αρέσει σε %d bloggers: