Ενάμιση χρόνο μετά την εξαγορά της PillPack, ενός ηλεκτρονικού φαρμακείου που επιτρέπει στους χρήστες να αγοράζουν συνταγογραφούμενα φάρμακα στις σωστές (έτοιμες) δόσεις, έναντι 1 δισ. δολαρίων, η Amazon εστιάζει ολοένα και περισσότερο στη φαρμακευτική αγορά.
Το γεγονός ότι η PillPack άλλαξε το λογότυπο της εταιρείας (η φράση – λογότυπο “by Amazon Pharmacy” μπήκε κάτω από λογότυπο της PillPack συμπληρώνοντας το), οριοθετεί ουσιαστικά και συμβολικά τις τεράστιες φιλοδοξίες που έχει η Amazon στη μεγαλύτερη φαρμακευτική αγορά του κόσμου. Σε μια αγορά, όπου οι πελάτες της PillPack στις ΗΠΑ δαπανούν (The Reasons behind Amazon’s Entry in the Prescription Market) κατά μέσο όρο 5.000 δολάρια ετησίως για τις υπηρεσίες της, όταν αντίστοιχα ένα Prime μέλος της Amazon δαπανά, κατά μέσο όρο, 1.500 δολάρια.
Πρόσφατα η Amazon εξαγόρασε την Health Navigator, μια start up ιατρικής τεχνολογίας, η οποία θα ενσωματωθεί στη νέα πιλοτική υπηρεσία υγειονομικής περίθαλψης Amazon Care που προσφέρεται αρχικά μόνο στους υπαλλήλους της μέσα και γύρω από την περιοχή του Σιάτλ. Η προσφορά της Amazon Care περιλαμβάνει τόσο εικονική υγειονομική περίθαλψη, καθώς και επισκέψεις παρακολούθησης και παράδοσης συνταγογραφούμενων φαρμάκων απευθείας στο σπίτι ή το γραφείο του εργαζομένου.
Το ότι η Amazon κάποια στιγμή θα επεκτείνει την υπηρεσία της και στο ευρώ καταναλωτικό κοινό διαφαίνεται και από τον μεγάλο αριθμό αναρτημένων αγγελιών αναζήτησης φαρμακοποιών, αναλυτών και τεχνικών υπολογιστών, στην επίσημη ιστοσελίδα της PillPack.
Σχετικά άρθρα:
- Η Amazon «ταρακουνά» τη φαρμακευτική αγορά – εξαγόρασε το Οnline φαρμακείο της PillPack
- Η Amazon λάνσαρε αθόρυβα και χωρίς τυμπανοκρουσίες, τα δικά της μη συνταγογραφούμενα φάρμακα (OTC)
- Αυξάνονται οι τάσεις συγκέντρωσης της αγοράς των Online φαρμακείων στην Ευρώπη
- Η Amazon ετοιμάζεται να χτυπήσει και τη φαρμακευτική αγορά
Categories: e-commerce, E-Health, Online Pharmacy
Απάντηση