Μια νέα πρωτοβουλία του neoecommerce για το 2020 είναι η διοργάνωση εκπαιδευτικού ταξιδιού, σε μια από τις σημαντικότερες και μεγαλύτερες αγορές στην Ευρώπη, τη Γερμανία όπου ο τζίρος των ηλεκτρονικών αγορών σε προϊόντα B2C (επιχείρηση προς καταναλωτή) ανήλθε το 2018 στα 65,10 δισεκατομμύρια ευρώ.
Το neoecommerce θα σας ανοίξει, στις 26 – 29 Απριλίου στην πόλη του Βερολίνου, τις πόρτες των κορυφαίων εταιρειών του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία, η οποία άλλωστε κατέχει και τη δεσπόζουσα θέση στην εκπροσώπηση ηλεκτρονικών καταστημάτων στη λίστα των κορυφαίων 100 στην Ευρώπη, καθώς κάθε τέταρτος διαδικτυακός έμπορος προέρχεται από την παραπάνω χώρα.
Το πρόγραμμα του εκπαιδευτικού ταξιδιού επιμελούμαι ο ίδιος προσωπικά. Ως εκ τούτου είναι δεδομένο ότι θα γνωρίσετε – βιώσετε με έναν πραγματικά ουσιαστικό και καινοτόμο τρόπο, τόσο τον τρόπο λειτουργίας των επισκεπτόμενων επιχειρήσεων όσο και θα κάνετε μια πρώτη φιλική επαφή με τους εκπροσώπους αυτών. Σε διάστημα μόλις τριών ημερών θα γνωρίσετε από κοντά, μερικά από τα μεγαλύτερα μεγαθήρια του παγκόσμιου ηλεκτρονικού επιχειρείν και μερικές από τις πιο καινοτόμες (εμπορικές και τεχνολογικές) επιχειρήσεις.
Μεταξύ των εταιρειών που προγραμματίζω να επισκεφτούμε είναι μεταξύ άλλων, η Amazon (έχει κλειδώσει ήδη η επίσκεψή μας σε ένα από τα Logistic Center της Amazon), η Zalando, η HelloFresh, η eBay, η Wayfair, η Project A και η Berlin Brands Group.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το E-Commerce Germany Tour απευθύνεται αποκλειστικά σε επιχειρηματίες και διευθυντικά στελέχη από όλους τους κλάδους του εμπορίου, ενώ οι θέσεις συμμετοχής σε αυτό είναι περιορισμένες (20).
Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες και το κόστος για αυτές, αλλά και για εγγραφή στο παραπάνω εκπαιδευτικό ταξίδι, πατήστε εδώ (αρχείο PDF).
Αν θέλετε να μάθετε από πρώτο χέρι τι συμβαίνει στην αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου στη Γερμανία και να γνωρίσετε την καινοτομία και το οικοσύστημα επιχειρηματικότητας της γερμανικής e-commerce σκηνής, τότε θα χαρώ να σας δω στο Βερολίνο! Εκμεταλλευτείτε την τελευταία εβδομάδα του Απριλίου, για να αντλείστε μια πραγματική έμπνευση στην επίτευξη του άριστου ηλεκτρονικού επιχειρείν!
Σχετικά άρθρα:
- Γερμανία: Στα 65,10 δισ. ευρώ (+11,4%) οι ηλεκτρονικές αγορές προϊόντων B2C για το 2018
- Προϊόντα αξίας 58,5 δισ. ευρώ (+10,9%) αγόρασαν online οι Γερμανοί το 2017
- Τα 100 μεγαλύτερα διαδικτυακά καταστήματα της Γερμανίας (2017)
- Ποιες ευρωπαϊκές αγορές Ηλεκτρονικού Εμπορίου αξίζουν πραγματικά
- Παρουσίαση: Διασυνοριακό Ηλεκτρονικό Επιχειρείν – Περιττό ή Αναγκαίο;
- Εξαγωγές 2.0: Μοχλός ανάπυξης το Ηλεκτρονικό Εμπόριο
Categories: Business Models, e-commerce, eCommerce Tour, Innovation
Απάντηση